چهارمين نمايشگاه تخصصی صنعت خودرو در قم برگزار می‌شود

میهن صنعت : مدير برگزاري چهارمین نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از آغاز به كار اين نمايشگاه از نهم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجتبی علیشاهی قبل از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري چهارمین نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته افزود: این نمایشگاه از نهم تا دوازدهم مردادماه سال جاری در قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور سرهنگ سید کرم الله حسيني رئيس پليس راهور فرماندهی انتظامي قم افتتاح می شود، اظهار داشت: علاوه بر پلیس راهور قم، هلال احمر، هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری نیز همکاری دارند.

مدير برگزاري چهارمین نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته با اشاره به حضور 30 شرکت در این نمایشگاه اظهار داشت: استان های خراسان رضوی، تهران و قم در این نمایشگاه حضور دارند و بیشتر شرکت‌ها نیز مربوط به استان قم است.

علیشاهی اطلاع از آخرين تکنولوژي های صنعت خودرو، شناخت توليدکنندگان قطعات خودرو و آشنايي بيشتر خانواده‌ها با صنعت خودرو سازي را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

وي بر لزوم فرهنگ سازي مناسب رانندگي از سنين کودکی تاکید و تصریح کرد: اختصاص غرفه ای از نمايشگاه به كودكان از قسمت‌های جنبی این نمایشگاه است.

مدير برگزاري چهارمین نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته ادامه داد: به بهترين نقاشي طرح ترافيك، خودرو، موتورسیکلت و ساخت زيباترين قطعه از وسايل نقليه هديه داده مي‌شود.

عليشاهي با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمي نمایشگاه‌ های قم بر گزار می‌شود یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از تاریخ نهم مردادماه از ساعت 18 تا 24 از نمایشگاه بازدید كنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22388
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه