میهن صنعت :

چهار مدل کاملا جدید تا 2016

میهن صنعت : ظاهرا کارخانه لینکلن در حال یک تغییر و تحول وسیع در خود است و جزئیات تازه‌ای از این نقشه بزرگ به تازگی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مت وندایک، مدیر لینکلن در کنفرانس صنایع جهانی Deutsche تایید کرد که کارخانه تا سال 2016 چهار مدل جدید عرضه خواهد کرد. او همچنین کانسپت MKC را معرفی کرد که نشان‌‌دهنده محصولات آتی این کارخانه است.

وندایک گفت که لینکلن رشد وسیعی در بازار خودروهای کوچک مرغوب داشته‌ است. این خودروساز پیش از این نیز با معرفی کانسپت C علاقه خود به این بخش بازار را نشان داده بود و منابع خبرگزاری رویترز هم تایید کردند که یک مدل جدید برای این بخش در دست طراحی و تولید است. چنین مسئله‌ای دور از ذهن نیست زیرا خود لینکلن هم گفته بود که محصولات جدید در بخش‌هایی که «رشد سریع و عظیم» دارند، جای خواهند گرفت.

اگرچه لینکلن هنوز مسیر سختی را در پیش دارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اما امیدوار هم است که بتواند با محصولات جدید، خریداران خودرو در آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، کارخانه می‌تواند کارگران جدید به خدمت بگیرد و بخش‌ها و تجهیزات جدیدی تاسیس کند. همچنین می‌تواند از درآمد جدید برای تولید تکنولوژی‌ها و سرویس‌های مختلفی در خودرو استفاده کند.
این شرکت همچنین می‌خواهد در نیمه دوم سال 2014 وارد بازار چین شده و کمی هم از این بازار در حال رشد، سود ببرد.
مصطفی محدث
پرشین خودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20380
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه