«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

چگونه از دسترسی به آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 4 اطلاع پیدا کنیم

شرکت سونی کنسول پلی استیشن 4 را در سال 2013 روانه بازار کرد و حالا نوبت به حضور کنسول نسل نهمی این کمپانی، پی اس 5 است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سونی کنسول پلی استیشن 4 را در سال 2013 روانه بازار کرد و حالا نوبت به  حضور کنسول نسل نهمی این کمپانی، پی اس 5 است. در این بین اگر از صاحبان کنسول پلی استیشن 4 هستید، گاهی سونی به انتشار آپدیت نرم افزاری می پردازد تا به رفع برخی مشکلات سیستمی کنسول بپردازد.

از این رو ممکن است شما که دارای یک کنسول پی اس 4 هستید، ندانید چگونه می تواند از دسترسی به آپدیت جدید کنسول بازی نسل هشتمی خود مطلع شد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با چگونگی دسترسی به این بروزرسان آشنا سازیم با ما همراه باشید.

نحوه آگاهی از دسترسی به آپدیت جدید پی اس 4

اگر مشغول بازی کردن هستید، پیش از خروج باید پیشرفت خود در بازی را ذخیره کنید. اگر پیش‌تر کنسول خود را به اینترنت متصل کرده باشید، پس به‌صورت خودکار نیز به فضای آنلاین دسترسی خواهید داشت. در زیر گام‌های موردنیاز را برای شما آورده‌ایم:

  • اگر از آنلاین بودن کنسول خود مطمئن نیستید، باید در صفحه اصلی به بخش Settings رفته و سپس گزینه Network را انتخاب کنید.
  • دکمه X را فشار داده و سپس به قسمت View Connection Status بروید. هنگامی‌که به اینترنت متصل باشید، آنگاه می‌توانید در دسترس بودن به‌‎روزرسانی‌های پلی‌استیشن 4 را بررسی کنید.
  • به صفحه اصلی بازگشته و بخش Settings را باز کنید.
  • گزینه System Software Update را هایلایت کرده و سپس کلید X را فشار دهید.
  • اگر جدیدترین آپدیت میان‌افزاری پلی‌استیشن 4 را نصب کرده باشید، آنگاه از طریق پیغامی این موضوع به شما اطلاع داده می‌شود. در غیر این صورت با پیغامی مواجه خواهید شد که در آن عبارت Upgrade Now به‌کار رفته است.
  • نحوه آگاهی از بروزرسان میانی کنسول

    در صورتی که پیش از آپدیت کردن بروزرسان میانی کنسول خود، ابتدا از نسخه فعلی مطلع شده و یا اینکه از نصب آپدیتی ویژه خودداری کنید، در این بین با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به هدف دست یابید:

  • در صفحه اصلی به بخش تنظیمات یا همان Settings مراجعه کنید.
  • ابتدا گزینه System را برجسته و سپس کلید X را فشار دهید.
  • در این مرحله باید System Information را هایلایت کرده و کلید X را فشار دهید.
  • در این قسمت به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن شماره System Software، آی‌پی پلی‌استیشن 4 و همچنین آدرس MAC به شما نشان داده می‌شوند.
  • هنگامی‌که میان‌افزار کنسول خود را به‌روزرسانی کردید، آنگاه نمی‌توانید به نسخه‌های قبلی بازگردید، بنابراین شاید بهتر باشد که چند روزی را صبر کرده تا از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های به‌روزرسانی مطلع شوید. از اینجا نیز می‌توانید به جزئیات جدیدترین آپدیت کنسول پلی‌استیشن 4 دسترسی داشته باشید.

    بروزرسان خودکار پی اس 4

    اگر نمی خواهید کنترل بسیاری داشته و در مقابل راحتی را می پسندید، در این بین می‌توانید با رفتن به مسیر Settings –> Automatic Downloads and Updates و سپس تیک زدن گزینه «System Software Update Files»، آپدیت میان‌افزار کنسول خود را به‌صورت خودکار انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که در هنگام به‌روزرسانی پلی‌استیشن 4، باید به‌جای خاموش کردن کامل آن، کنسول خود را در حالت Rest Mode قرار دهید. 

    در نهایت باید بیان داشت که روش های فوق به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت بروزرسانی کنسول پی اس 4 خود را نصب کنید. این بروزرسانی ها بیشتر نرم افزاری بوده و در جهت پایداری عملکرد نرم افزاری کنسول نسل هشتمی سونی منتشر می شود.

    انتهای  پیام/

    لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193691
    برچسب‌ها :

    دیدگاه شما

    0 دیدگاه