معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور:

چینی ها قطعا در بازار ایران می مانند / در جنگ قیمت چینی ها برنده می شوند

میهن صنعت : خودروسازان چینی در بازر ایران ماندگار خواهند بود زیرا حتی با ورود شرکتهای مطرح اروپایی این چینی ها هستند که در جنگ قیمت برنده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر حسین یزدانی معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور در جمع خبرنگاران گفت: سرعت رشد و پبشرفت خودروسازان چینی در تولید، تنوع، و طراحی بسیار چشمگیر است و ما شراکت خود را با چینی ها ادامه خواهیم داد.

وی در رابطه با قیمت خودروهای چینی در بازار ایران گفت: مال منطقی ترین قیمت گذاری را در میان خوردوهای چینی بازار ایران و حتی رقبای دیگر خود داریم و با حداقل سود خودرو عرضه می کینم.

یزدانی همچنین در مورد شراکت با خودروسازان اروپایی بعد از اجرای برجام گفت: مذاکرات و رایزنی های زیادی برای مشارکت با خودروسازان بزرگ اروپایی انجام دادیم اما هنوز هیچ قراردادی قطعی نیست.

وی ادامه داد: در میان شرکتهای بزرگی که برای شراکت با خودروسازان ایرانی مطرح هستند می توان از فولکس واگن نام برد که ما به دلیل همکازری قبلی با این شرکت شانس زیادی برای جذب و شراکت با این خودروساز بزرگ و مطرح داریم.

معاون بازاریابی و فروش کرمان موتور با اشاره به حضور و ماندگاری خودروسازان چینی در ایران افزود: با ورود خودروسازان بزرگ به ایران باز هم چینی ها در بازار ایران حضور چشمگیری خواهند داشت زیرا این چینی ها هستند که برنده جنگ قیمتی در کلاسهای خودرو مختلف خواهند بود.

وی با اشاره به تنوع و ارتقای کیفیت محصولات گفت: در چند سال اخیر توانستیم با همکاری شرکای خود هم تنوع محصولاتمان را در بازار بیشتر کنیم و هم میزان رضایتمندی مشتریان را از محصولات و خدمات پس از فروش خود افزایش دهیم.

یزدانی همچنین از s5 به عنوان محبوب ترین خودروی حال حاضر کرمان موتور نام برد و افزود: خودروی پر آپشن و لوکس لیفان 820 هم به زودی وارد بازار می شود و تلاش می کنیم مثل گذشته با یک قیمت گذاری منطقی رقابت خوبی با خودروهای همکلاس رقبا داشته باشیم.

وی با اشاره به گسترش شبکه خدمات پس از فروش کرمان موتور خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هم شبکه خدمات پس از فروش را گسترش دادیم و هم قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان تامین و ذخیره شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=79983
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه