میهن صنعت:

ژاوی: ما برای انتقام به برزیل می‌رویم

میهن صنعت: ستاره تیم فوتبال اسپانیا معتقد است گروهی که اسپانیا در آن قرار گرفته یکی از سخت‌ترین گروه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سال 2013 برای ژاوی ستاره باشگاه بارسلونا، سال پرباری بود به غیر از افتخارات باشگاهی وی توانست با تیم ملی اسپانیا برای چهارمین بار به جام جهانی راه پیدا کند. آیا سال 2013 برای شما سالی خاص بود؟

از خیلی از جهات بله واقعا سال خوبی بود من با باشگاه بارسلونا روزهای خوبی داشتم و در سطح ملی توانستیم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

به نظرتان دلیل فاصله زیاد اسپانیا و برزیل در جام کنفدراسیون‌ها چه چیزی بود؟

در آن مسابقات ما از لحاظ فیزیکی زیاد آماده نبودیم بازی نیمه نهایی که در مقابل ایتالیا بود به وقت اضافه کشیده شد و باعث شد از لحاظ فیزیکی بدنمان تحلیل برود در آن مسابقه برزیل از ما خیلی بهتر بود اما آن شکست برای ما تجربه خوبی بود و باعث شد ما خود را برای جام جهانی بهتر آماده کنیم. ممکن است در مرحله یک شانزدهم به تیم برزیل بخورید نظرتان در این باره چیست؟

امیدوارم شاید هم در فینال به این تیم برسیم مسلما هر اتفاقی ممکن است بیافتد این جام جهانی است و ما در گروه سختی افتاده‌ایم اما فوتبال همیشه فرصت انتقال را می‌دهد.

آیا در کمپ تیم اسپانیا هم صحبتی از انتقام گرفتن به گوش می‌خورد؟

نه اصلا ما فقط بر روی گروهمان که یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی است تمرکز کرده‌ایم ما فقط برای قابت کردن به آنجا می‌رویم و بسیار مصمم هستیم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم بازی در جام جهانی بسیار سخت است چه برسد به اینکه ما در گروهی سخت هم قرار گرفته‌ایم. وقتی فهمیدی هلند هم گروه شما است چه واکنشی نشان دادید؟

بازی فینال جام جهانی قبل در حال حاضر بازی افتتاحیه گروه ما شده است و این قشنگی فوتبال است هلندی‌ها تیم خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در مقابل آنها به نمایش بگذاریم.

آیا حقیقت دارد که برزیل 2014 آخرین حضور شما در جام جهانی خواهد بود؟

دقیقا درست است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41211
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه