با حضور وزیر صنعت

کارخانه تولید محور و قطعات تریلر در ارومیه به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تنها تولید کننده انواع محور و قطعات تریلر در ارومیه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از  خبرگزاری تسنیم از ارومیه، صبح امروز با حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی و با شرکت تعدادی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد صنعتی کشور شرکت محورسازان چی چست به‌عنوان اولین و تنها تولید کننده انواع محور و قطعات تریلر افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی کوتاه در مراسم افتتاح این شرکت با اشاره به برنامه دولت برای فعال سازی واحدهای کوچک صنعتی اظهار داشت: تاکنون 7 هزار واحد کوچک در گستره کشور تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

وزیر صنعت افزود: پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچ صنعتی تا پایان این ماه ادامه دارد  چراکه تلاش می‌شود تا پایان سال واحدهای راکد مشکل دار به حداقل برسد.

نعمت زاده تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به دلیل مزیتهای فراوانی که دارد قطعاً ظرفیت محور صنعتی شدن در کشور را دارد بنابراین دولت تلاش می‌کند فرصتهای سرمایه گذاری صنعتی در این خطه از کشور را فراهم کرند.

در این مراسم محمدرضا رستمی مدیرعامل مجموعه صنعتی مارال صنعت و شرکت محور سازان چی چست نیز اظهار داشت: پیش از این  محورهای مورد مصرف برای تولیدات کارخانه‌های تریلی در کشور از جای دیگر تأمین می‌شد اما به واسطه راه اندازی شرکت محورسازان چی چست و جذب حدود 200 نفر نیروی کاری تأمین انواع محورهای تریلی نیز در این شرکت به انجام رسیده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88858
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه