«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کارخانه تولید کراس اوور استون مارتین DBX افتتاح شد

زمان افتتاح کارخانه جدید استون مارتین در سنت آتان، ولز بالاخره فرا رسید و روز گذشته با حضور مدیر این شرکت، اندی پالمر به منظور تولید کراس اوور DBX راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، زمان افتتاح کارخانه جدید استون مارتین در سنت آتان، ولز بالاخره فرا رسید و روز گذشته با حضور مدیر این شرکت، اندی پالمر به منظور تولید کراس اوور DBX راه اندازی شد.

تولید کراس اوور DBX از سه ماهه دوم سال آینده آغاز خواهد شد و این تاسیسات در ابتدا با 600 نیروی کار و 750 کارفرما راه اندازی می شود.

اندی پالمر طی این مراسم عنوان کرد: کارخانه سنت آتان یک گام کلیدی به منظور ساخت کراس اوور DBX تلقی می شود و احداث این کارخانه یک نقطه عطف بسیار مهم در جهت رشد این شرکت و تولید کننده خودروهای لوکس در بازار است.

استون مارتین در سال 2016 اعلام کرد که مکان Welsh را برای کارخانه جدید خود در نظر گرفته است. این مکان پیش از این پایگاه نیروهوایی سلطنتی بوده که در سال 1938 ساخته شده است و در جریان جنگ جهانی دوم، 14 هزار نیرو در آن حضور داشتند و بعدها به محلی برای آموزش خلبانی تبدیل شد.

DBX راه را برای ورود استون مارتین به بازار خودروهای کراس اوور باز می کند و نسخه های ابتدایی با پیشرانه توئین توربو 4 لیتری وی 8 با قدرت 542 اسب بخار و 700 نیوتون متر گشتاور عرضه می شوند وامکان دسترسی به نسخه وی 12 نیز بعدها میسر خواهد شد.

علاوه براین، برای این خوردو گیبرکس 9سرعته اتوماتیک و سیستم AWD در نظر گرفته شده است. بیشینه سرعت این شاسی بلند 181 مایل برساعت بوده و 96 کیلومتر در ساعت را در مدت زمان 4.3 ثانیه پر می کند.

کراس اوور DBX همانند دیگرخودروهای استون مارتین مجهز به یک کابین لوکس و راحت است و امکان سفارشی سازی آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189113
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه