میهن صنعت :

کارشکنی برخی برای ایجاد اختلاف بین شورای رقابت و وزارت صنعت

میهن صنعت : رییس شورای رقابت با مثبت ارزیابی کردن جلسه هفته گذشته خود با وزیر صنعت اظهار کرد: بناست در روزهای آینده یکی از جلسات شورای رقابت با حضور قائم مقام نعمت‌زاده برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جمشید پژویان با بیان این‌که نوع نگاه وزارت صنعت و شورای رقابت در عرصه قیمت گذاری خودرو یکی است، گفت: در جلسه هفته گذشته با نعمت زاده بار دیگر این مسئله تصریح شد و دو طرف با بیان نقطه نظرات خود سعی کردند راه جدیدی را در این عرصه باز کنند.

وی ادامه داد: هدف بلند مدت ما در این عرصه باز کردن افقی روشن در عرصه خودرو و این صنعت بزرگ کشور است به همین دلیل سعی می‌کنیم با همکاری همه جانبه با وزارت صنعت و دیگر نهادها نقشی مثبت در این عرصه ایفا کنیم.

رییس شورای رقابت درباره صحبت‌هایی که در هفته‌های گذشته مبنی بر احتمال کنار گذاشتن این شورا از عرصه قیمت‌گذاری خودرو مطرح شده بود نیز بیان کرد:‌ از همان ابتدا نیز وزارت صنعت چنین قصدی نداشت و در این بین تنها افرادی که هیچ سمت قانونی مشخصی نداشته و هدفشان نیز از بر هم زدن اوضاع بازار مشخص نیست تلاش کردند بین شورای رقابت و وزارت صنعت اختلاف به وجود آورند که البته این مسئله برایشان به هیچ وجه موفقیت‌آمیز نبود و خوشبختانه رابطه شورا با وزارت بسیار خوب و پسندیده است.

به گزارش ایسنا، پژویان در پایان از احتمال برگزاری یکی از جلسات روزهای آینده شورای رقابت با حضور قائم مقام وزیر صنعت خبر داد و گفت: این جلسه مشترک قرار بود هفته گذشته برگزار شود که متاسفانه به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها اتفاق نیفتاد اما امیدواریم با برنامه ریزی مجدد این جلسه در آینده نزدیک برگزار شده و برنامه‌های مشترک این دو نهاد در عرصه خودرو تبیین و نهایی شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26110
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه