«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کارلوس غصن به لبنان رفت!

داستان مدیر پیشین شرکت خودروسازی نیسان با انتشار خبر خروج آن از کشور ژاپن پیچیده تر شد. براساس اخبار منتشر شده، کارلوس غصن امروز ژاپن را به مقصد لبنان ترک کرده است و آن چه این سفر را عجیب می کند، اتهامات و نقض قوانین مالی و همچنین بازداشت خانگی وی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، داستان مدیر پیشین شرکت خودروسازی نیسان با انتشار خبر خروج آن از کشور ژاپن پیچیده تر شد. براساس اخبار منتشر شده، کارلوس غصن امروز ژاپن را به مقصد لبنان ترک کرده است و آن چه این سفر را عجیب می کند، اتهامات و نقض قوانین مالی و همچنین  بازداشت خانگی وی است.  

اگرچه صحت این خبر هنوز تایید نشده اما براساس گفته ی یک منبع آگاه، کارلوس غصن با جت شخصی خود از طریق تریکه به بیروت سفر کرده است.

هنوز مشخص نیست که مدیرعامل پیشین توسط مقامات ژاپنی آزاد شده و یا این که تحت تعقیب قرار دارد اما می توان مطمئن بود که براساس قانون ژاپن، وی اجازه خروج از کشور را نداشته است.

غصن شهروند لبنان بوده و ایام جوانی خود را در این کشور سپری کرده اما در سال 2018 و پس از اتهامات وارده علیه وی، لبنان را به مقصد توکیو ترک کرد.

براساس بررسی های انجام شده توسط یکی از بازرسان شرکت نیسان، مغایرت های در فیش حقوقی و مزایا غصن وجود داشته که به سازمان بورس این کشور ارائه شد.

شرکت نیسان نیز در بیانیه خود از کشف رفتارهای نادرست وی در زمان مدیریت نظیر استفاده شخصی از دارایی های نیسان خبر داد.

بعد از وثیقه 9 میلیون دلاری هم دوباره در آوریل2019 دستگیر شد. کارلوس غصن تاکنون بر بی گناهی خود اصرار داشته و در خواست های مبنی بر تماس با همسر خود از سوی دادگاه ژاپن رد شده است.

دادگاه غصن قرار است از بهار سال 2020 آغاز شود و خروج ناگهانی او سوال هایی را ایجاد کرده است

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189919
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه