میهن صنعت:

کارلوس کی‌روش: طوری می‌جنگیم که جای افسوسی نماند/ صحبت‌های وزیر برایم قوت قلب بود

میهن صنعت: سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه حضور هواداران و حمایت آنها وظیفه بازیکنان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به گونه‌ای بجنگیم که پس از آن هیچگونه افسوس و توجیهی برای اینکه چرا در جام جهانی کم کاری کردیم، نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کارلوس کی‌روش در مورد مراسم بدرقه تیم ملی که شامگاه دوشنبه در سالن دوازه هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مراسمی که برای بدرقه تیم ملی برگزار شد، در افزایش روحیه بازیکنان تیم ملی تاثیر بسیاری داشت و مهمترین نکته آن، حضور هوادارانی بود که در طول ماه‌های گذشته بارها حمایت خود از تیم ملی را ثابت کرده بودند و اینبار نیز با حضورشان بازیکنان تیم ملی را دلگرم کردند.

وی با تاکید بر اینکه حضور هواداران و حمایت آنها وظیفه بازیکنان را سنگین‌تر می‌کند، در پاسخ به این پرسش که در جلسه خصوصی شما با وزیر ورزش و جوانان چه مسائلی مطرح شد، اظهار کرد: جلسه خصوصی، خصوصی است و مسائلی که در آن مطرح می‌شود، خصوصی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: البته آنچه به من قوت قلب داد، حمایتی بود که وزیر ورزش از تیم ملی داشت و مطمئنا این حمایت به من اطمینان قلب داد که بتوانیم در جام جهانی نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

به نقل از مهر کی‌روش در پایان گفت: صحبت‌ها و حمایت‌هایی که از تیم ملی صورت می‌گیرد، تعهد ما و بازیکنان را برای بهتر جنگیدن و بیشتر تلاش کردن را مضاعف می‌کند. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به گونه‌ای بجنگیم که پس از آن هیچگونه افسوس و توجیهی برای اینکه چرا در جام جهانی کم کاری کردیم، نداشته باشیم و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50179
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه