میهن صنعت:

کاروان تدبیر و امید در هشتمین سفر استانی، میهمان امام هشتم شیعیان

میهن صنعت: کاروان تدبیر و امید در هشتمین سفر استانی خود عصر امروز (شنبه) به استان خراسان رضوی سفر می کند تا جلسه هیات دولت را فردا همزمان با میلاد پر خیر و برکت امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع) در جوار بارگاه ملکوتی آن امام همام برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از ایرنا «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی اعلام کرده است در این سفر به مناسبت میلاد پرسرور امام رضا(ع) تمامی اعضای هیات دولت حضور می یابند و نشست هیات دولت در مشهد تشکیل می شود.

به گفته وی، ورود حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری عصر امروز طی استقبال رسمی از فرودگاه مشهد انجام می شود.

مراسم استقبال مردمی از رییس دولت تدبیر و امید نیز در طول مسیر خیابان امام رضا(ع) از حدود ساعت 16 آغاز می شود.

رشیدیان اظهار داشت: پس از استقبال رییس جمهوری، با حضور در صحن جامع رضوی در دیدار عمومی با مردم سخنرانی خواهد داشت و نیم ساعت قبل از اذان مغرب و عشا این برنامه خاتمه می یابد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ملاقات با علما و روحانیون، همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که از جمله تاکیدات رییس جمهور بوده و دیدار با نخبگان و دانشگاهیان، نشست با دست اندرکاران و فعالان اقتصادی و صنعتی از جمله برنامه های سفر دو روزه رییس جمهوری به مشهد است.

رییس جمهوری در این سفر همچنین بازدیدی از نمایشگاه توانمندی های خراسان رضوی خواهد داشت و روز یکشنبه نیز به روال برنامه های عادی دولت «نشست هیات دولت» در زمان مقرر در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

برگزاری نشست شورای اداری با حضور رییس جمهوری و نشست خبری با اصحاب رسانه استان از دیگر برنامه های این سفر عنوان شده است.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل سفر کرده بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=57556
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه