میهن صنعت:

کاروان 100 نفره کاراته راهی امارات شد

میهن صنعت: اعضای تیم های ملی کاراته ایران در رده های سنی مختلف برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز راهی امارات شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی مختلف به میزبانی امارات در دبی برگزار خواهد شد و تیم های ملی ایران در رده های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد که در مجموع نزدیک به 100 نفر کاروان اعزامی کاراته به دبی را تشکیل می دهد.

در رده های سنی نوجوانان و جوانان برخی تیم های ملی کشورمان چندی پیش در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار شد توفیق چندانی نداشتند تا کادر فنی این تیم دست به تغییراتی در برخی اوزان این دو رده سنی بزنند. باید منتظر ماند و دید بعد از انتقاداتی که از کادر فنی این تیم ها بعد از مسابقات اسپانیا شد ، جلساتی کارشناسی در فدراسیون و اردویی ارومیه ، آینده سازان کاراته ایران می توانند روی تاتامی آسیایی نتایج درخوری کسب کنند يا خیر؟

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده رقابتهای نوجوانان 12 آذر ماه، مبارزات جوانان 13 آذر ماه ، مسابقات کاتا و کوميته انفرادي بانوان و آقايان بزرگسال 14 آذر ماه  و مبارزات تيمي 15 آذر ماه انجام مي شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32594
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه