میهن صنعت :

کارکنان تسلا و اسپیس ایکس اولین مالکان مدل 3 خواهند بود

کمپانی تسلا تأیید کرده است که اولین مالکان خودروی مدل 3 خود را گلچین خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،این نمونه‌های اولیه که سری Founder لقب گرفته‌اند، در اختیار کارکنان دو کمپانی تسلا و اسپیس ایکس قرار خواهند گرفت. ایلان ماسک، مؤسس و مدیرعامل کمپانی می‌گوید که کارکنان او با محصولات تسلا آشنایی دارند و او از آن‌ها انتظار دارد تا صبوری بیشتری در مورد مشکلات احتمالی که همه خودروهای جدید گاهی اوقات دارند داشته باشند.

او در یک کنفرانس گفته که هدف از این کار دریافت بازخورد در مورد خودرو قبل از ورود آن به بازار می‌باشد.

تحویل مدل 3 به مشتری‌ها پس از حل مشکلات احتمالی که کارکنان گزارش خواهند کرد قرار است شروع شود. اولین خودروها به رانندگانی ارسال خواهند شد که در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. آن‌هایی که در ساحل شرقی آمریکا زندگی می‌کنند کمی بیشتر باید صبر کنند، ولی کسانی که در مراحل اولیه ثبت نام خودروی خود را رزرو کرده‌اند به احتمال زیاد خودروی خود را تا پایان سال جاری میلادی دریافت خواهند کرد.

ماسک بارها توضیح داده که فرآیند تولید مدل 3 در مقایسه با مدل اس و ایکس بسیار ساده‌تر بوده و همین موضوع احتمال ایجاد تأخیر در ورود آن به بازار را از بین می‌برد. با آغاز تولید در ماه جولای، خط تولید فرمونت در ایالت کالیفرنیا، مسئولیت تولید 1000 دستگاه در هفته را بر عهده خواهد داشت. این خط تولید در ماه دوم شروع به کار در هر هفته 4000 دستگاه و در ماه سپتامبر 5000 دستگاه مونتاژ خواهند کرد و در سال 2018 قرار است ظرفیت این خط به 10 هزار دستگاه در هر هفته برسد./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=115180
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه