میهن صنعت:

کارگاه آموزشی بازاریابی پیشرفته با حضور مسئولان توسعه بازار استان ها و روسا برگزار شد

کارگاه آموزشی بازاریابی پیشرفته با حضور مسئولان توسعه بازار استان ها و روسای برخی شعب مرکزی به مدت دو روز در سالن همایش های موسسه فرهنگی - ورزشی پاس قوامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی بانک ، دکتر حمیدرضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک در مراسم افتتاحیه این کارگاه با ارائه توضیحاتی به تشریح رویکرد بازارگرایی بانک ذیل سند تحول بنیادین پرداخت وگفت: ایجاد نگرش بازاریابی در سطح استان و طراحی محصولات و خدمات بانکی متناسب با بازارهای هدف در استان از اهم اقدامات مدیران شعب استان ها و روسای شعب بانک است.
وی هم چنین بر نقش کلیدی روسای شعب و مدیران استان در پیشبرد اهداف بازاریابی بانک تاکید کرد.
عبدالله زمردی رئیس اداره تحقیق و توسعه بازار نیز در این مراسم با بیان اینکه مقطع کنونی برای بانک قوامین بسیار حساس و نیازمند مدیریت هوشمندانه است، ابراز امیدواری کرد: با پیاده سازی استراتژی های بازاریابی مطرح شده در سند تحول بنیادین بانک در سطح شعب و مدیریت استان ها، اهداف بازاریابی بانک با تعامل مشترک فی ما بین مدیران ستاد و مدیران اجرایی شعب استان با انجام اقدامات مناسب با بوم هر استان تدوین و اجرایی شود.
علی ابدالی معاون طرح و برنامه بانک نیز در مراسم اختتامیه این کارگاه دو روزه ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده در کارگاه ، پاسخگوی سوالات حاضران پیرامون اهداف ، برنامه ها و اقدامات بازاریابی بانک در سال جاری و برنامه های آتی در دست اقدام بود.
برپایه این گزارش ، کارگاه آموزشی بازاریابی پیشرفته و آشنایی با بازارهای هدف با حضور اساتید برجسته دانشگاهی در قالب کارگروه های مجزا در مباحث شناسایی بازارهای هدف ، نحوه فروش محصولات وخدمات بانکی در هر بازار و اقدامات اجرایی استان ها در راستای تدوین برنامه های بازاریابی ونحوه تکمیل چک لیست های بازاریابی شعب و ستاد استان ها برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=100927
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه