میهن صنعت :

کارگران صاحب کارشان را خوردند !

میهن صنعت : پلیس هند کارگران یک مزرعه چای را به کشتن و خوردن صاحب کارشان متهم کرد.

 

کارگران این کارخانه که تعدادشان به یک هزار نفر می رسد و در ایالت آسام واقع است در ماه دسامبردست به شورش زده و محل سکونت صاحب کارخانه را محاصره کرده و به آتش کشیدند که درنتیجه وی و همسرش جان خود را از دست دادند.

به گفته معاون رئیس پلیس تحقیقات نشان داده است حداقل پنج تن از کارگران پس از قتل وحشیانه صاحب کار و همسرش اقدام به خوردن گوشت آنهاکرده اند و شاهدی که خودش یکی ازکارگران است این مساله را تایید کرده است.

به گزارش پلیس پانزده نفر در ماجرای قتل دست داشته اند و علاوه براین عاملان شورش هم مشخص شده اند و نه تن از آنان تحت نظرقرار دارند. همزمان تحقیقاتی به منظور روشن کردن علت شورش درجریان است. از قرار معلوم کارگران به خاطر اخراج ده تن و دستگیری سه تن از همکاران خود خشمگین شده اند.

 

گفتنی است پنجاه و پنج درصد کل چای تولیدی هند در ایالت آسام تهیه می شود. این درحالی است که شرایط زندگی کارگران کارخانه های چای بسیار سخت است و علاوه بر زندگی در محل های نامناسب، عملا به خدمات پزشکی دسترسی ندارند و ضمانت های کاری درمورد آنها اجرای نمی شود.

تارون گاگوی رئیس کابینه وزرای ایالت آسام اعلام کرده صرفنظر از دلایل شورش چنین اعمال وحشیانه ای در دنیای معاصر غیر قابل قبول است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8717
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه