«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کامیونت فورس گروه بهمن رسما رونمایی شد + مشخصات و قیمت

محصول جدید گروه بهمن صبح امروز با عنوان کامیونت فورس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  محصول جدید گروه بهمن صبح امروز با عنوان کامیونت فورس رونمایی شد که در جریان این مراسم مدیران این گروه صنعتی خودروسازی، دبیر انجمن خودروسازان ایران، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان خانه ملت حضور داشتند.

بیوک علیمرادلو؛ مدیر عامل گروه بهمن در جریان این مراسم با اشاره به تلاش های این گروه برای عرضه محصولات متمایز عنوان کرد:  اصل کار گروه بهمن  بر مبنای ایجاد تمایز قرار داده شده و همواره تلاش می کنیم تا ناوگان حمل و نقل کشور  را نوسازی کنیم و در بازار کامیونت تعیین کننده باشیم.

مدیر عامل گروه بهمن افزود: گروه بهمن در زمینه تولید دو کامیونت‌ جدید شیلر و فورس پیشرفت چشمگیری داشته و در تلاش است تا به ورود به بخش های دیگر، صنعت حمل و نقل کشور را ارتقا دهد.

محصول جدید گروه بهمن صبح امروز با عنوان کامیونت فورس رونمایی شد که در جریان این مراسم مدیران این گروه صنعتی خودروسازی، دبیر انجمن خودروسازان ایران، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و ا

بیوک علیمرادلو در ادامه با اشاره به برنامه های گروه بهمن برای سال های آینده عنوان کرد: قرار است که محصولات جدیدی روانه بازار شود و طی همکاری مشترک با یک شرکت تولیدکننده اتوبوس مسافربری می توان انتظار اخبار خوشی را داشت.

وی در ادامه گفت: 60 درصد بازار خودروهای تجاری متعلق به گروه بهمن است و طی سال های گذشته تلاش کرده ایم تا با ورود به حوزه های دیگر و عرضه مدل های متمایز به لایه های دیگر نیز نفوذ کنیم.

مدیر عامل گروه بهمن از راه اندازی مرکز خشنودی و رضایت مشتریان خبر داد که قرار است تمامی امور مربوط به مشتریان در این مرکز به صورت شبانه روزی بررسی شود.

حسین خضری؛ مدیرعامل بهمن دیزل در مراسم رونمایی از کامیونت فورس گروه بهمن عنوان کرد: بهمن دیزل کار خود را از سال 1382 به عنوان نماینده انحصاری ایسوزو ژاپن در ایران آغاز کرده و در حال حاضر طی همکاری با شرکت سیبا موتور حدود 50 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: 1464 دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری در بهمن موتور تولید شده و تصمیم داریم که این میزان را تا پایان سال جاری به عدد 2505  دستگاه خودرو افزایش دهیم.

مدیرعامل بهمن دیزل در خصوص محصولات این شرکت توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: تاکنون 160 دستگاه از مینی‌بوس پگاسوس بر پایه پلتفرم ایسوزو عرضه شده که تا پایان سال به 300 دستگاه خواهد رسید. از طرفی این مدل  با ظرفیت 1+18 نفر تولید می‌ شود و قرار است که در آینده ای نزدیک با ظرفیت 22 نفر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

حسین خضری با تاکید بر این که محصولات گروه بهمن در رده کیفی پنج ستاره و چهارشنبه ستاره قرار دارند، گفت: استقبال از محصولات در داخل و خارج بالا بوده و از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

مشخصات کامیونت فورس گروه بهمن

مشخصات کامیونت فورس گروه بهمن

مدیرعامل بهمن دیزل در خصوص کامیونت فورس گروه بهمن گفت: این خودرو در چهار مدل 6 تن ( برای حمل و نقل توزیعی) و 8.5 تن ( برای حمل و نقل بین شهری) خواب‌دار (جای خواب و استراحت راننده/ سرنشین) و بدن جای خواب تولید خواهد شد. این مدل در رده خودروهای با استاندارد یورو ۵ + EEV قرار می گیرد اگرچه انتظار داریم مشکل تامین گازوئیل متناسب با استاندارهای در کشور حل شود.

وی افزود: از مزیت این خودرو و سایر محصولات گروه بهمن می توان به شاسی‌های خودرو و نوع جعبه دنده‌ اشاره کرد.فورس نیز با شاسی داخلی تولید و با ورق‌های فولادی داخلی عرضه می‌شوند و برنامه هایی برای توسعه آن‌ها نیز در نظر گرفتیم.

مهندس خضری افزود: فورس زیر قیمت تعیین شده عرضه خواهد شد و قرار است از 15 آذر ماه با  قیمت 949 میلیون تومان به نمایندگی‌های سراسر کشور عرضه خواهد شد. تاکنون 80 دستگاه از این خودرو عرضه شده و 700 دستگاه ثبت سفارش شده  که تا پایان سال 460 دستگاه خودرو تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بهمن دیزل در پایان گفت: برای این محصول تا پیمایش 50 هزار کیلومتر معادل یک سال تمامی خدمات مازاد بر سرویس‌های مرسوم رایگان خواهد بود. این محصول در شرایط آب و هوایی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته و به همین جهت با با شعار «به قدرت کامیون، به راحتی سواری» تولید و روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=234179
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه