«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کانسپت پلستار پریسپت به مرحله تولید رسید

شرکت خودروسازی پلستار قرار است که کانسپت پریسپت ( Precept) را برای رقابت با تسلا مدل S و پورشه پانامرا تولید و روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی پلستار قرار است که کانسپت پریسپت(  Precept) را برای رقابت با تسلا مدل S و پورشه پانامرا تولید و روانه بازار کند.

کانسپت پریسپت برای نخستین بار در ماه آوریل به عنوان یک مدل دیجیتالی رونمایی شد و هم اکنون قرار است که این فست بک انقلابی با 4.7 متر طول و فاصله محوری 3.1 متر در اختیار مشتریان قرار بگیرد. کاملا واضح است این خودرو براساس پلتفرم خودروهای بزرگ جدید ولوو طراحی شده باشد.

این سازنده سوئدی در تلاش است تا برای تولید این مدل خود از پلاستیک استفاده نکند و در عوض، برای ساخت آن از مواد بازیافتی بهره ببرد. این خودرو قرار است که در کارخانه ی جدید این شرکت درچین ساخته شود و این تاسیسات پر از کربن خنثی است.

توماس اینگنلاث، مدیرعامل این شرکت هنوز اطلاعاتی در خصوص اسامی و یا کدهای  پریسپت و یا پیروی آن از شیوه نام گذاری پلستار (پلستار یک؛ پلستار دو و ..) منتشر نکرده است اما در این خصوص عنوان کرد: ما قصد نداریم تا به سرعت سیاست نام گذاری خود را تغییر دهیم اما اجازه دهید تا زمان عرضه آن تنها از عنوان پریسپت استفاده کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بعید است که خودرو پریسپت پیش از سال 2023 در اختیار مشتریان و نمایشگاه داران قرار بگیرد و این خودرو کاملا مهندسی و آزمایش خواهد شد.

اینگنلاث با اشاره به این که این مدل یک نسخه لیمیتد ادیشن نیست، گفت: رنج مسافتی این مدل بیش تر از 500 کیلومتر نخواهد بود زیرا پلستار بر روی تولید باتری های با اندازه کاربردی و فست شارژ تمرکز دارد.

مهندسان تمام تلاش خودرو برای طراحی این خودرو به کار گرفته اند و شاهد تحولاتی در موقعیت های سرنشین، عرضه خودرو اسپرت سبک و شاسی خواهیم بود. وی افزود: این خودرو مطابق با نیازی های بشر امروزی است و در واقع با توجه به نیازهای نسل جدید طراحی می شود که استفاده از مواد بازیافتی در ساخت و البته الکتریکی بودن آن گواهی این موضوع است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=201410
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه