«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کاهش فروش گوشی هوشمند به دلیل شیوع ویروس کرونا

همانطور که می دانید ویروس کرونا یک ماهی است که در چین و دیگر نقاط جهان از جمله کشورمان شیوع پیدا کرده و خطر مرگ میلیاردها انسان، سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شدیدترین تدابیر را اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانطور که می دانید ویروس کرونا یک ماهی است که در چین و دیگر نقاط جهان از جمله کشورمان شیوع پیدا کرده و خطر مرگ میلیاردها انسان، سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شدیدترین تدابیر را اتخاذ کند.

در این بین ویروس موجب شده تا کشورها در حالت آماده باش کامل برای مقابله با آن قرار گیرند تا میزان خسارت جانی به حداقل برسد. این امر توجه بشر را برای خرید گوشی هوشمند کاهش داده و در مجموع طی سه ماهه نخست سال 2020 شاهد کاهش فروش اسمارتفون در بازار جهانی بودیم.

به گزارش IDC، ویروس Covid-19 کاهش فروش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است. البته انتظار داریم این کاهش فروش در سه ماهه دوم بیشتر باشد، زیرا در این مدت کشورهای بیشتری درگیر ویروس خواهند شد و رنجیره تولید اسمارتفون ها در کشوری چون چین که منبع این بیماریست، به حداقل خواهد رسید یا بسته خواهد شد.

مینگ چی کو تحلیلگر مطرح بازار بیان داشت که میزان فروش آیفون نیز در این سه ماهه کاهش 10 درصدی در پی خواهد داشت

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191917
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه