«میهن صنعت» گزارش می دهد:

کاهش قیمت خودروهای هاوال در راستای جلب توجه مشتریان

این کمپانی چینی به منظور جلب توجه مشتریان قیمت مدل های H2 و H6 را کاهش داد.کاهش قیمت آن ها حدود 1000 دلار برای هر دو مدل بوده و هزینه های جانبی این محصولات نیز کاهش قیمت داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این کمپانی چینی به منظور جلب توجه مشتریان قیمت مدل های H2 و H6 را کاهش داد.کاهش قیمت آن ها حدود 1000 دلار برای هر دو مدل بوده و هزینه های جانبی این محصولات نیز کاهش قیمت داشته است.

مدل H2 با حدود قیمت 22000 دلار و امکاناتی نظیر بدنه دو رنگ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی، سیستم اینفوتینمنت 7 اینچی لمسی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین عقب و سیستم ورود بدون کلید هم اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد.

این مدل از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتون متر بهره می برد.

مدل H6 نیز در نسخه drive premium نیز قیمتی برابر با 28990 دلار پیدا کرده و روند کاهش 1000 دلاری در این خودرو هم وجود داشته است.نیروی این خودرو از یک پیشرنه ی 2 لیتری توربو با قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 315 نیوتون متر تامین می شود و مجهز به سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دو کلاچه است.

از جمله آپشن های آن نیز می توان به سیستم هشدار نقطه کور، ورود بدون کلید، سنسور گارک سر تا سری و دوربین دید در عقب اشاره کرد.

گروه بهمن، نماینده رسمی محصولات هاوال در ایران است و انتظار می رود با توجه به کاهش قیمت جهانی محصولات هاوال، شاهد کاهش قیمت آن ها در بازار ایران نیز باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=155881
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه