میهن صنعت گزارش می دهد:

کاهش هزینه ها در PSA / تعدیل نیرو در کارخانه ی واکسهال انگلیس

خودروساز فرانسوی، PSA در روز جمعه از تعدیل 400 نیرو به منظور بهبود روند تولیدات ورقابت با سایر شرکت های خودروسازی در کارخانه ی واکسهال واقع در شهرک الزمیر انگلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، PSA در ماه آگوست، سهام شرکت های خودروسازی واکسهال و اوپل را از جنرال موتورز خریداری کرد. این شرکت فرانسوی هدف از این اقدام خودرو را پیشی گرفتن از همتای فرانسوی خود، رنو و تبدیل شدن به دومین خودروساز پرفروش اروپا عنوان کرد.

به گفته ی سخنگوی شرکت PSA، برای  رقابت در بازار اروپا و نیز با افول بازار خودروهای شهری، حجم تولیدات شرکت واکسهال می بایست با نیاز و تقاضا ی بازار هماهنگ باشد.

شرکت با سابقه PSA با نمایندگان کارکنان خود طی 45 روز در این خصوص به گفتگو خواهد پرداخت. وی با اشاره به این که هزینه های تولیدات به مراتب بالاتر از شاخص کارخانه های این شرکت است، عنوان کرد: در حال حاضر، کارخانه ی اپل استرا مستقر درشهرک الزمیر از جمله کارخانه های زیر مجموعه های شرکت PSA است.

مدیر عامل PSA، کارلوس تاوارس در ماه گذشته اذعان کرد، تصمیم گیری ها در خصوص شرکت واکسهال به دلیل نامشخص بودن خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا بسیار سخت بوده است.

به گفته ی سخنگوی شرکت، این اقدام انگلیس آینده شرکت خودروسازی PSA  را تحت تاثیر قرار می دهد.

PSA شرکت فعال در زمینه خودروسازی و حمل و نقل فرانسوی است، که خودروهای تولیدی خود را، تحت برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، اپل و واکسهال عرضه می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=135991
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه