مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی قیمت قطعات خودرو از فروردین ماه سال آینده/ امیدواریم صنعت خودرو مستقل شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح خطوط تولید باک پلیمری تارا و نوار آب بندی دینامیک شرکت رایزکو گفت : با توجه به داخلی سازی قطعات خودرو در صنعت قطعه سازی کشور و هلدینگ رایزکو، از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش قیمت ۲۰ درصدی در قیمت قطعات خودرو خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح خطوط تولید باک پلیمری تارا و نوار آب بندی دینامیک شرکت رایزکو گفت : حدود ۱۸ پروژه در ایام دهه فجر در گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح خواهد شد که مهمترین آن، آغاز تولید انبود خودرو تارا است.

 
فرشاد مقیمی ادامه داد : با همت تمامی قطعه سازان، گروه صنعتی ایران خودرو توانست رشد تولید ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته را به ثبت برساند و تا پایان سال تولید خودرو به پانصد هزار عدد خواهد رسید.
 
وی گفت : ساخت داخل و کاهش قیمت تمام شده از اهداف اصلی ایران خودرو در ادامه مسیر تولید است. 
 
مقیمی ادامه داد : در بحث کاهش قیمت تمام شده به واسطه بررسی های انجام شده از فروردین ماه ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت قطعات خودرو خواهیم بود. همچنین در موضوع ساخت داخل هم تامین مواد اولیه هم قدم های خوبی برداشته شده و بر همین اساس در سال آینده و پس از تست و استاندارد سازی شاهد اتفاق های خوب‌خواهیم بود.
 
وی در پایان گفت : انشاالله شاهد روزی خواهیم بود که صنعت خودرو روی پای خود بایستد و به صورت کاملا مستقل در تولید و قیمت گذاری تصمیم گیری نماید.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207290
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه