«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کدام شرکت تنها بازنده جنگ تجاری آمریکا و هواوی است؟

شرکت سامسونگ تنها بازنده جنگ تجاری آمریکا و هواوی است. بعد از مشخص شدن به تعویق افتادن تحریم های تجاری آمریکا علیه هواوی، شرایط سامسونگ دگرگون شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سامسونگ تنها بازنده جنگ تجاری آمریکا و هواوی است. بعد از مشخص شدن به تعویق افتادن تحریم های تجاری آمریکا علیه هواوی، شرایط سامسونگ دگرگون شد.

دونالد ترامپ به شرکت های آمریکایی اجازه داد تا دوباره با شرکت هواوی تجارت کنند و بنابراین هواوی می تواند به خدمات شرکت های آمریکایی مانند اندروید و ویندوز دسترسی داشته باشد. هواوی به خدمات گوگل پلی و پلی استور دسترسی خواهد داشت. البته بازیابی اعتماد کاربران زمان بر است و شرکت هواوی با ارائه تخفیف می تواند اعتماد کاربران خود را بدست بیاورد و بنابراین هواوی می تواند دوباره به میدان تجارت برگردد.

تا قبل از  این سامسونگ بر عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند با هواوی یک نبرد تجاری داشت. هواوی که گوی رقابت را از اپل باز ستانده بود پیش بینی می شد که تا پایان سال بتواند مقام بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند را از سامسونگ بازستاند. البته این نبرد تجاری به این سادگی نیست. براساس اخبار منتشره سامسونگ بسیاری از خطوط تولید خود را تعطیل کرده بخاطر این که پیش بینی کرده بود که هواوی را پشت سر گذاشته است.

شرکت سامسونگ گلکسی نوت 10 را به عنوان بهترین نمایشگر تمام صفحه نسل قدیمی خود را حفظ خواهد کرد ولی هواوی گوشی میت 30 را به عنوان برترین گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد که تمام لبه های آن انحنا دارد.

تکنولوژی دوربین گوشی های سامسونگ در مقایسه با گوشی های هواوی عقب تر است و کسب موقعیت قبلی ساده نخواهد بود. البته تغییر شرایط سیاسی ممکن است اوضاع را به نفع سامسونگ تغیییر دهد. هواوی تلاش می کند تا به شرکت های غربی کمترین وابستگی را داشته باشد و می کوشد که به استقلال کامل تجاری دست یابد. اگرچه مسیر دشواری را در پیش رو دارد ولی در انتهای مسیر موفقیت های بزرگ تر و بیش تری را خواهد کرد.  

/انتهای پیام

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179486
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه