«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کراس اوور الکتریکی EQB در آستانه ورود به بازار

خودرو جدید تمام الکتریکی مرسدس بنز EQB در ادامه مدل EQA در اوایل سال 2020 به نمایشگاه راه پیدا می کند. با عرضه این خودرو، شمار خودروهای الکتریکی مرسدس بنز به 4 عدد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  خودرو جدید  تمام الکتریکی مرسدس بنز EQB در ادامه مدل EQA در اوایل سال 2020 به نمایشگاه راه پیدا می کند. با عرضه این خودرو، شمار خودروهای الکتریکی مرسدس بنز افزایش یافت.

مرسدس بنز EQB همانند نسخه های EQC و EQA از چراغ های باریک اسپرت، جلو پنجره ای جدید و یک سپر جلو آیرودینامیکی بهره برده است.

رابرت لسنیک، مدیر طراحی نمای خارجی مرسدس بنز در این خصوص گفت: ما بر این باوریم که هر مرسدس بنز نیاز به یک چهره دارد و تغییرات در تمامی مدل های EQ رخ داده است.

پلتفرم این مدل تازه وارد با خودرو GLB مشترک بوده که پیش از این در نسخه های کلاس A و B و همچنین CLA  استفاده شده است. پیش بینی می شود که این کراس اوور از پیشرانه الکتریکی مدل EQA بهره برده و مجهز به یک موتور الکتریکی در هر اکسل و یک پک باتری  باشد.

مدل های GLB مجهز به صندلی های 7 نفره هستند که دو صندلی آن در صندوق عقب تا می شود اما بعید به نظر می رسد که به دلیل وجود پک باتری و موتورهای الکتریکی، مرسدس بنز EQB از چنین پیکربندی بهره برده باشد.

جزئیات و مشخصات کراس اوور EAB هنوز منتشر نشده اما پیش بینی می شود که همانند EQA با قدرت 270 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر در اختیار مشتریان قرار بگیرد. علاوه براین، انتظار می رود که این مدل برای رقابت با نسخه های مشابه مانند کیا نیرو با رنج مسافتی حدود 300 مایل عرضه شود.

شرکت مرسدس بنز تاکنون 5 مدل از 10 خودرو خانواده EQ را معرفی کرده که برخی از آن ها تولید شده و درآستانه ورود به بازار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=195459
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه