«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کراس اوور جدید پورشه معرفی شد

پورشه یک مدل از کاین را با نام Cayenne S Coupe معرفی کرده است که بین دو نمونه قبلی از این کراس‌اوور جذاب جای می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پورشه یک مدل از کاین را با نام Cayenne S Coupe معرفی کرده است که در رده‌های میانی این کراس‌اوور جذاب جای می‌گیرد.این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توربو استفاده می‌کند که توان تولید 434 اسب بخار قدرت و 549 نیوتن متر گشتاور را داراست که توسط یک گیربکس 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نسخه پایه کاین کوپه 335 اسب بخار و نسخه توربو 541 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند که با دیدن این میزان قدرت کاملا مشخص می‌شود هدف پورشه پر کردن فضای خالی بین این دو نمونه بوده است. S در مدت زمان 4.7 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که اگر از پکیج Lightweight Sport استفاده کند این میزان به 4.6 ثانیه تغییر پیدا خواهد کرد.تجهیزات کاین کوپه S با مدل کاین S متفاوت است و به عنوان مثال این خودرو به صورت استاندارد از پکیج اسپرت کورنو، صندلی‌های اسپرت با قابلیت تنظیم هشت حالته برقی، سقف پانورامیک ثابت و رینگ‌های 20 اینچی استفاده می‌کند.

ردیف دوم صندلی‌های پورشه کاین کوپه S این قابلیت را دارد که به صورت سفارشی دو نفره و یا سه نفره توسط مشتری انتخاب شود. پکیج Lightweight Sport با نسخه پایه کاین کوپه تفاوتی ندارد و تنها در بخش ظاهری این خودرو دارای بادی کیت اسپرت با ورودی‌های هوای مشبک به رنگ مشکی و سقف و دفیوزر فیبر کربن است.

تجهیزان این پکیج نیز شامل گرمکن فرمان، تودوزی جیر آلکانترا برای فرمان و سقف، پارچه دو رنگ سفید مشکی(houndstooth seat center sections) در مرکز صندلی‌ها و تریم فیبر کربن در کابین می‌شود. این خودرو از پاییز سال جاری به فروش می‌رسد و قیمت پایه آن نیز 90 هزار دلار خواهد بود.لازم به ذکر است که مدل پایه کوپه 76.550 دلار و مدل توروبو کوپه 131.350 دلار قیمت دارند.

نویسنده: اشکان آثار

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176617
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه