مدیرعامل شرکت کروز عنوان کرد:

کروز قصد خرید سهام هیچ خودروسازی را ندارد

امروز اگر توانمندی مالی داشته باشیم، بدهی های شرکت را پرداخت خواهیم کرد وبه دنبال خرید سهام هیچ خودروسازی نیستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس سخا؛ مدیرعامل شرکت قطعه سازی کروز با اشاره به تاریخچه این شرکت گفت: در سال ۷۳ در پروژه خودکفایی پژو ۴۰۵ با همکاری شرکت ساپکو ظرف مدت ۹ ماه موفق به تولید دست سیم های پژو ۴۰۵ شده و به دنبال آن موفق به داخلی سازی برخی دیگر از قطعات شدیم.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم تحریم ها اثر نداشت دور از واقعیت است اما شرکت کروز به واقع از این شرایط به عنوان یک فرصت ویژه بهره برد و به توانمندی تولید قطعات بسیار مهمی رسید. 
 
سخا گفت: یکی از قطعات مهم خودرو ایسیو است که به امید خدا طی ۳ الی ۴ ماه آینده ایسیو داخلی سازی خواهد شد. با توجه به تفاوت های ایسیو، ایسیو های تولید شده در کروز قابل استفاده در ۲۰۷ اتوماتیک و یا دنا پلاس اتوماتیک خواهد بود.
 
وی ادامه داد: ‌در ادامه روند توانمندی تولید، ایبرگ که در گذشته وارد میشد، هم اکنون کیسه های ایربگ وارد و همانطور که در خط تولید دیدید، فرایند تولید در شرکت کروز انجام می شود.
 
مدیرعامل شرکت کروز گفت : در خودروهای بروز که موضوع الکترونیک بسیار حائز اهمیت است، در تلاش هستیم تا در آن مسیر نیز به توانمندی تولید برسیم بر همین اساس فرمان برقی و ترمز ای بی اس در دستور کار داخلی سازی قرار دارد.
 
وی افزود: مهم این است که توانمندی تولید قطعه وجود داشته باشد اینکه این قطعات از کدام کشور و به چه شکل وارد می شود خیلی مورد بحث نیست.
 
مدیرعامل کروز با اشاره به حاشیه های تلاش کروز برای خرید سهام ایران خودرو گفت: شرکت کروز امروز اگر توانمندی مالی داشته باشد، بدهی های خودرا پرداخت می کند. امروز اعلام می کنیم که شرکت کروز به هیچ عنوان قصد خرید سهام هیچ شرکت خودروسازی را ندارد.
 
سخا گفت: امروز اگر گفته می شود کروز در حال گرو کشی است، صحت ندارد. در حال حاضر دو خودرو ساز بزرگ کشور ۱۸۰۰ میلیارد تومان به شرکت کروز بدهکار است.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181242
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه