کسب ایمنی5 ستاره برای محصولات ایران خودرو

ايران خودرو دراستراتژي محصول خود علاوه بر اجراي قوانين و استانداردهاي مصرف سوخت و آلايندگي، زمان عرضه محصول جديد به بازار(T2M) را كوتاه واز تداخل قيمتي و کلاس محصولات عرضه شده درسبد توليد،جلوگيري مي كند

به گزارش ميهن صنعت، مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درکيفت و محصول با بيان اين مطلب گفت : تنوع و بهبود طول عمر محصول، تامين نياز بخش بزرگ تري از بازار، بهره برداري از سرمايه گذاري ها و حفظ و توسعه سهم بازار، از رويكردهاي جديد ايران خودرو در راستاي تدارك سبد محصول است.

وي افزود: اين امر با حضور در همه بخش هاي بازار، عرضه محصولات جديد كوچك و ارزان، تمركز بر بخش هاي كليدي با قيمت متوسط، تنوع و تقويت جايگاه رقابتي محصولات و برنامه ريزي براي كسب سهم بازار در بخش هاي سودآور بالاي ۲۰ ميليون تومان، صورت مي گيرد.

سليماني از توسعه و ارتقاي محصولات برند ايران خودرو و گسترش راهبرد مولتي برندينگ از راه مشارکت با خودروسازان مطرح و موفق در بخش هاي مختلف بازار خبر دادكه بر اساس آن در كوتاه مدت، حداقل ۳۰ درصد از توليدات برند داخلي خواهد بود.

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ارتقاي توان تامين كنندگان در طراحي زير سيستم ها و فناوري هاي جديد را از ديگر برنامه ها عنوان كرد و گفت: علاوه بر تامين استانداردهاي يورو ۴ ، ۵ و ۶، استاندارد ايمني EuroNcap سه ستاره براي محصولات بر پايه پلتفرم هاي موجود و پنج ستاره براي محصولات بر پايه پلتفرم هاي جديد خواهد بود.

وي از عرضه سه وانت سبک جديد نيز خبر داد و گفت: ايران خودرو با نصب کيسه هواي راننده و سرنشين، ترمز ABS و EBD ( ضد قفل)، فرمان تلسکوپي و کيسه هواي جانبي و پرده اي، به ارتقاي ايمني پلتفرم هاي موجود اقدام كرده و علاوه بر محصولات جديد بر پايه پلتفرم هاي جديد، سمند نسل جديد نيز که در حال توسعه است، به اين فناوري ها مجهز خواهد شد.

سليماني افزود: سيستم کنترل پايداري خودرو ESP در محصولات آتي بر پايه پلتفرم جديد و خودروهاي مجهز به موتور توربو شارژ نيز استفاده مي شود.

وي ، ارتقاي اثربخشي فرايند طراحي و توسعه محصول، ارتقاي كيفيت فرآيند تامين مواد و قطعات و افزايش بهره وري و بهبود فرايند خدمات فروش در زنجيره سواري را از اهداف استراتژيك ارتقاي كيفيت دانست.

قائم مقام مدیر عامل افزود: براي ارتقاي اثربخشي فرايند طراحي و توسعه محصول، طرح تكوين (فرآيند توسعه) دربخش هاي طراحي، تامين و خطوط توليد و برنامه ارتقاي كيفيت رقابتي محصولات به اجرا در مي آيد.

سليماني از استقرار سيستم كيفيت يک پارچه ايران خودرو و سيستم جامع رديابي قطعات و مجموعه هاي ايمني و عملکردي خبر داد و گفت: علاوه بر افزايش تعداد سازندگان قطعات اصلي و ارتقاي گريد آن ها، تامين و توليد مطابق نظام خودروسازان پيشرو جهاني انجام مي شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7474
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه