میهن صنعت :

کسب رتبه نخست فروش، عرضه جدیدترین محصولات زامیاد در بازار

میهن صنعت : حمیدی: دقت، کیفت و کاهش زمان توقف خودرو، شاخص مهمی در جهت ارتقا خدمات پس‌ازفروش خودروهای تجاری محسوب می‌شود.

همزمان با سالروز میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با حضور حجه‌الاسلام‌والمسلمین‌غفوری امام‌جمعه مرودشت، فریدون‌حمیدی مدیرعامل شرکت‌ زامیاد و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، دومین نمایندگی فروش وخدمات پس‌ازفروش شرکت زامیاد در شهرستان مرودشت استان فارس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فریدون‌حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به نقش خدمات پس‌ازفروش اظهار داشت: با توجه به محصولات تولیدی زامیاد که در بخش تجاری قرار می‌گیرد دقت، کیفت و کاهش زمان توقف خودرو، شاخص مهمی در جهت ارتقا خدمات پس‌ازفروش خودروهای‌تجاری محسوب می‌شود از این رو است که اهمیت به‌روزرسانی،گسترش و توسعه خدمات پس‌از فروش در این حوزه را دوچندان‌می‌کند.

وی در خصوص وضعیت فروش محصولات شرکت زامیاد در استان فارس بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود، فروش و خدمات پس‌ازفروش محصولات شرکت زامیاد در استان فارس رتبه نخست را به خود اختصاص داده و مطمئنا حضور پرقدرت زامیاد در استان فارس با عرضه مجموعه‌ای از جدیدترین و کاربردی‌ترین محصولات تجاری این شرکت، جایگاه زامیاد را در استان فارس بیش از گذشته تقویت خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت زامیاد در خاتمه خواستار آموزش نمایندگی‌ها در بخش خدمات پس‌ازفروش خودروهای تجاری شد و اظهار داشت: خودروی تجاری محل تامین معیشت یک خانواده محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که زمان در کنار نحوه ارایه خدمات فنی در بخش پس‌ازفروش در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد که باید با آموزش‌های دورهای ظرفیت‌ها را در قسمت خدمات پس از فروش خودروهای تجاری بالا ببریم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21301
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه