مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:

کمبود مواد ضدعفونی و ماسک در هفته‌های آینده برطرف می‌شود

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: ان شاءلله در یکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف می‌شود، لذا مردم خیالشان راحت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صابر پرنیان گفت: طی چند روز گذشته از شهرک‌های صنعتی سالاریه ورامین، قرچک و پیشوا بازدید به عمل آوردیم و وضعیت عمومی شهرک‌های صنعتی در این شهرستان ها را مورد بازدید قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای این ویروس کرونا که مردم نگران هستند از واحدهای صنعتی تولید کننده، لوازم بهداشتی و ضدعفونی بازدید به عمل آوردیم. این واحدهای صنعتی ظرفیت خود را حداقل دو برابر بالا بردند و ۲ واحد صنعتی که مشکل مجوز داشتند در سه روز آینده مجوزهای آنها صادر می شود که آنها بتوانند مواد ضد عفونی و ماسک را تولید کنند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران یادآور شد: در این بازدید که از واحدهای صنعتی داشتیم برخی از آنها مشکلاتی را داشتند از بابت توسعه واحدهای صنعتی که این موارد نیز بررسی گردید؛ از کلیه واحدهای صنعتی ضدعفونی و تولید ماسک در منطقه دشت ورامین بازدید به عمل آمد و برای تسریع در کارها و کلیه کارهای آن ها برخی از مشکلات آنها برطرف شد.

وی در خصوص خبر خوشحال کننده به مردم استان تهران گفت: مردم نگران نباشند، واحدهای صنعتی در کنار مردم هستند، همانگونه که مردم سالها در کنار واحدهای تولیدی بودند و از آنها حمایت کردند.

پرنیان اظهار کرد: تولیدکنندگان با جان و دل و با افزایش ظرفیت و افزایش شیفت های کاری ( ۳ شیفته) هم ظرفیت تولید را بالا می‌برند و خطوط تولید خود را در راستای مواد ضدعفونی و ماسک تغییر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: در یکی دو هفته آینده کمبود مواد ضدعفونی و ماسک برطرف شود و مردم خیالشان راحت باشد.

وی افزود: وزارت صنعت و معدن با هماهنگی وزارت بهداشت با جدیت پیگیر است که جلوی دلالی را بگیرد و شبکه توزیع ‌توسط بهداشت انجام خواهد شد تا مردم بتوانند به شکل کاملاً راحت و با قیمت مناسب به این مواد دسترسی داشته باشد.

پرنیان در پایان تصریح کرد: در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی، این واحد ۵ درصد محصولاتش را برای رفاه و راحتی مردم پایین آورده است؛ امیدوارم که با همدلی و همراهی مسئولان و مردم بتوانیم این ویروس و پدیده را از بین ببریم. تولید کنندگان تا پایان شکست ویروس کرونا و آرامش مردم در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191795
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه