میهن صنعت:

کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در نوروز

میهن صنعت: معاون بازرگانی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت: در ایام نوروز گشت‌های ویژه بازرسی چگونگی فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت را کنترل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  اکبررشیدنژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: این بازرسی‌ها با هدف ارائه خدمات مناسب‌تر و مطلوب‌تر به مسافران و همشهریان در ایام تعطیلات و هم‌چنین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص راه حل‌های مبارزه با قاچاق سوخت و استفاده بهینه از فرآورده‌های نفتی و کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که از بیست اسفند آغاز می‌شود و تا سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت، گروه‌های گشت شرکت ملی پخش البرز در قالب دو گروه به بررسی جایگاه‌ها از نظر فنی، عملیاتی و ظاهری نیز می‌پردازند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش حجم سوخت رسانی در ایام نوروز تاکید کرد: طی این گشت زنی و بازرسی‌ها، کارشناسان این شرکت به منظور رفع نواقص جایگاه‌ها، تذکرات لازم را به جایگاه‌داران می‌دهند تا در اسرع وقت درباره ایمنی و امنیت جایگاه‌ها اطمینان حاصل کنند.

رشیدنژاد در ادامه از استقرار جایگاه‌های سوخت سیار سخن به میان آورد و گفت: با توجه به این که استقرار این جایگاه‌ها از لحاظ ایمنی با مشکلاتی مواجه است این شرکت سعی دارد که برای توزیع سوخت از این جایگاه‌ها استفاده نکند، اما در صورت اضطرار، آمادگی لازم برای استقرار این جایگاه‌ها را دارد.

به نقل از ایسنا وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان بتوانیم ایام نوروز خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44139
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه