میهن صنعت :

کوروس HQ3 Cross یک SUV کوچک

میهن صنعت : بعد از معرفی رسمی سدان GQ3 توسط خودروسازی کوروس، این کارخانه که مدعی تولید محصولات لوکس است، از شاسی‌بلند کوچک خود به نام HQ3 Cross در قالب انتشار تصاویر و یک فیلم تبلیغاتی پیش از نمایشگاه خودرو ژنو 2013، رونمایی کرد.

به گزارش میهن صنعت، به دنبال طرح‌های منتشر شده از نخستین محصول کوروس یعنی همان سدان متوسط GQ3 و دو خودروی مفهومی دیگر، اکنون انتشار تبلیغ شاسی‌بلند HQ3 رویکرد این کارخانه برای تصاحب بازارهای اروپا و چین توسط محصولاتی ساخته شده در چین را نشان می‌دهد. گفته می‌شود از یک پلت فرم مشترک برای HQ3 Cross و سدان GQ3 استفاده شده است و احتمالا همان پیشرانه چهار سیلندر بنزین سوز به همراه هردو جعبه دنده‌های معمولی دستی و یا دوکلاچه خودکار در HQ3 نیز استفاده خواهد شد. البته همان‌طور که از گزارشات برمی‌آید قرار است تا سال 2015 یک مدل SUV قوی‌تر با نام XQ3 وارد خط تولید کارخانه کوروس بشود.

پرشین خودرو در ادامه نوشت تصویر منتشر شده یک شاسی بلند جمع و جور اما قوی با چرخ‌های بزرگ و طراحی آینده نگرانه را نشان می‌دهد که دارای دو درب بوده و بخش بالایی و سقف آن توسط خطوط بارزی از بدنه جدا شده و یک خط بسیار برجسته از ستون C به سوی درب عقب و چراغ‌های آن قسمت امتداد یافته است، به این ترتیب HQ3 توانایی رقابت با بسیاری از زیبارویان این بخش از بازار را خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7991
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه