«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کوییک؛ اصیل ایرانی

با آغاز خودروسازی در ایران، این بازار با کمبود مدل‌های متنوع در کلاس هاچ‌بک دست و پنجه نرم کرده است. بازاری که همواره مشتریان آن به مدل های هاچ‌بک واکنش خوبی نشان داده اند و در نهایت استقبال خوبی از این گونه خودروها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با آغاز خودروسازی در ایران، این بازار با کمبود مدل‌های متنوع در کلاس هاچ‌بک دست و پنجه نرم کرده است. بازاری که همواره مشتریان آن به مدل های هاچ‌بک واکنش خوبی نشان داده اند و در نهایت استقبال خوبی از این گونه خودروها شده است.

در اکثر بازار‌ها و خصوصا در ایران، بیشترین خریدار خودرو‌های هاچ‌بک، خانم‌ها و جوان‌ها هستند. بر کسی پوشیده نیست که ایران از فقر کلاس هاچ‌بک رنج می‌برد و به غیر از پراید 111 به عنوان نمونه ایرانی نمونه خارجی با قیمت مناسب نیز پیدا نمی‌شود.

شرکت سایپا در همین راستا با ارائه هاچ‌بک جدید و جذاب خود که از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی بهره می‌برد توانسته است این بخش از بازار را به تحرک وادار کند.این خودرو که نام آن را از روستایی در کردستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برداشته‌اند در رنج قیمتی و کلاس خود بی رقیب است.

سهولت در رانندگی و خصوصا پارک این خودرو در شهر کوییک را برای خانم‌ها در اولویت قرار داده و از نظر جوانان نیز پتانسیل تیونینگ در کنار قابلیت فنی و رفاهی، این خودرو را ارزشمند‌تر کرده است. کوییک با توجه به توانایی‌هایی که دارد در آخرین ارزشیابی شرکت isqi توانست سه ستاره کیفی را از آن خود کند.

کوییک از آپشن‌های رفاهی و ایمنی مناسبی برخوردار است که شامل سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، پشت‌سری تبلت‌دار صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو به منظور افزایش فضای بار،فرمان هیدرولیک، باز کردن قفل صندوق عقب از ریموت، شیشه بالابر‌های برقی، کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ABS به همراه EBD، سیستم ترمز کمکی BAS، ISO Fix، بازشدن اتوماتیک درب‌ها در هنگام تصادف، سنسور پارک دنده عقب، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، قفل ایمنی کودک برای درب‌های عقب، کمربند سه نقطه‌ای، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم صوتی همراه با  بلندگو و ساپورت USB و CD می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176319
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه