معاونت منابع انسانی کیان فولاد دماوند:

کیان فولاد دماوند در مسیر تولید ۸۰ درصدی قرار گرفت

معاونت منابع انسانی گروه کیان فولاد دماوند صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت : قدمت مجموعه ما به ۴۰ سال می رسد و در حال حاضر وارد دهه پنجم فعالیت خود شده ایم. استراتژی ما تامین منابع صنایع فولاد بزرگ است و در همین راستا فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معاونت منابع انسانی گروه کیان فولاد دماوند صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت : قدمت مجموعه ما به ۴۰ سال می رسد و در حال حاضر وارد دهه پنجم فعالیت خود شده ایم. استراتژی ما تامین منابع صنایع فولاد بزرگ است و در همین راستا فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده ایم.

 
لاجوردی در ادامه افزود : از سنگ تا شمش فولاد از برنامه های تامین محصولات فولادی گروه کیان فولاد دماوند است.
 
وی گفت : ما قصد داریم در عرصه محصولات پایه فولاد نیز با قدرت بیشتری فعالیت کنیم و در همین راستا جلسات متعددی با شرکت های دولتی داشته ایم.
 
لاجوردی ادامه داد: در حال ورود به بازار سرمایه هستیم و قرار است یک شرکت بزرگ سبد گردان را در راستای همین مهم ایجاد کنیم. در حال حاضر یکی از بهترین مشتریان بورس کالا هستیم.
 
وی گفت : گروه کیان فولاد دماوند هیچ وقت در راستای خام فروشی فعالیتی نداشته است و هدف اصلی ما کمک به صنایع فولادی در بخش تولید است.
 
 معاونت منابع انسانی گروه کیان فولاد دماوند در ادامه افزود : در سال گذشته در بخش صادرات فعالیت های خوبی داشته ایم اما در سال جاری تمام تمرکز خودرا معطوف کمک به بخش تولید در داخل کشور کرده ایم.
 
لاجوردی گفت: تمام هدف ما در سال جاری ورود ۸۰ درصدی کیان فولاد دماوند به بخش تولید است. تا این لحظه برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده ایم. همچنین اشتغال غیر مستقیم شرکت نیز به ۱۵۰۰ نفر رسیده است.امید داریم تا پایان سال اشتغال مستقیم شرکت را به ۵۰۰ نفر برسانیم.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198990
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه