میهن صنعت :

کیا پرو سید GT در راه است

میهن صنعت : کیا نخستین تصاویر رسمی مدل پرو سید GT 2013 را منتشر کرد، تا برای ورود این هاچ‌بک جذاب اعلام آمادگی کند.

به گزارش «میهن صنعت»، می‌توان هدف سازنده را از ساخت این خودرو تقلیدی از فولکس واگن GTI دانست و کیا با تغییراتی که در مدل پرو سید داده است اکنون سعی دارد در بازار اروپا خریداران جوان را به سمت خود بکشاند.

ظاهر پرو سید GT متشکل از نماهای تهاجمی و خشمگین است که بیش از هرچیز جنبه‌های اسپرتی آن به چشم می‌آید و تغییرات صورت گرفته در خودرو جدید شامل سپر و ملحقات پلاستیکی براق آن است و در نمای جنبی نیز رکاب‌ها تغییر کرده‌اند و پوشش بهتری از این بخش به عمل آورده‌اند، هم‌چنین LEDهای مورد استفاده برای روشنایی در طول روز به شکل نقطه‌ای و به تعداد چهار عدد درآمده‌اند.

رینگ‌های 18 اینچی به‌کار رفته در زیر خودرو برای یک هاچ‌بک اسپرتی بسیار مناسب می‌نماید. در تصاویر انتشار یافته توسط کیا اطلاعات زیادی راجع به کابین پرو سید GT وجود ندارد اما سازنده خبرهایی مبنی بر استفاده از صندلی‌های ریکارو و پدال‌های آلومینیومی به عنوان بخشی از تجهیزات آن داده است.

قلب تپنده این خودرو همانند برادر خود هیوندای ولوستر، یک نمونه چهار سیلندر توربوشارژر 1.6 لیتری است که نیروی 201 اسب بخاری خود را توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ‌های محور جلو منتقل می‌کند و گشتاور آن حدودا 264 نیوتن‌متر است که در نهایت منجر به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.9 ثانیه برای این خودرو می‌شود.هم‌چنین سیستم تعلیق و ترمزهای پرو سید تغییراتی را در جهت پاسخ‌گویی بیشتر خودرو به راننده تجربه کرده‌اند.
به نوشته پرشین خودرو احتمالا نمونه پنج درب GT درآینده عرضه خواهد شد اما برای اطلاع از جزئیات کامل این خودرو باید تا نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه مارس میلادی منتظر بمانیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه