میهن صنعت:

کی‌روش: داور پیروزی را از ایران گرفت/ ما بازیکنان تلاشگر داشتیم آنها نابغه

میهن صنعت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست این تیم برابر آرژانتین گفت: داور این دیدار می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد تا در این دیدار به پیروزی برسیم اما او این کار را نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از بازی با آرژانتین به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزنته با بیان مطلب فوق اظهار کرد:  تیم ما خیلی خوب سازماندهی کرده بود کار را و تمرکز زیادی داشت. ما یک بازی احساسی را دیدیم. تلاش ما این بود که بتوانیم در این دیدار دفاع کنیم و در برخی موارد هم به سمت دروازه آنها حمله کنیم.

وی افزود: این نتیجه ماحصل دو نفر بود. یکی تیم ملی آرژانتین با همه ستاره هایش و یکی هم مسی که در نیمه دوم داشت کم کم متوجه می شد که باید چکار کند. شخصیت بعدی داور بود که یک پنالتی روشن را برای ما نگرفت و وقتی یک تیم این همه تلاش می کند می تواند با چنین صحنه ای به گل برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: اگر داور پنالتی را گرفته بود و ما یک گل جلو بودیم و آن وقت شرایط برای آرژانتین سخت بود که بتواند به گل برسد. برنامه ما این بود که در پنج دقیقه پایانی به دروازه حریف شوت بزنیم تا به گل برسیم اما تیم حریف مسی را داشت و او در دقایق پایانی کارش را کرد.

وی در مورد دیدار برابر بوسنی نیز گفت: من نمی توانم نتیجه این دیدار را پیش بینی کنم. اگر می توانستم این کار را بکنم یک زندگی دیگری داشتم. چیزی که مهم است اینکه ما نیاز به استراحت داریم. ما چهار روز وقت داریم که باید یکی از این روزها به استراحت بپردازیم. من باید روحیه بازیکنان را بالا نگه داریم و تا آخر مبارزه کنیم.

کی روش خاطرنشان کرد: در نیمه اول خیلی زجر کشیدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی را هم ایجاد کردیم. مطمئنا نمی شود مقابل برتری آرژانتین علامت سوال گذاشت اما آنچه اتفاق افتاد این بود که در طول 90 دقیقه شهرت بازی را نمی برد.

وی افزود: ما 90 دقیقه مقاومت کردیم اما در نهایت این آرژانتین بود که با یک بازیکن نابغه به پیروزی رسید. ما بازیکنان تلاشگری داشتیم اما آنها یک نابغه داشتند. مسی بازی عالی را ارائه کرد و گل زیبایی را هم زد اما متاسفانه داور در مورد آن پنالتی تصمیم خوبی نگرفت. او پنج متر با بازیکن ما فاصله داشت و امکان نداشت که آن صحنه را ندیده باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: داور یک پنالتی مسلم ما را نگرفت. او اشتباه کرد و من باید محترمانه به او اعتراض کنم . البته اگر با من برخورد نکنند. داور در سطح این مسابقه نبود.

به نقل از مهر کارلوس کی روش در ادامه خاطرنشان کرد: باید از همه حامیان تیم ملی ایران تشکر کنم. ما در زمین احساس نکردیم که همه ورزشگاه سفید و آبی بود. فکر می کنم تماشاگران 50-50 بودند. زمانی که تماشاگران به صحنه های ما واکنش نشان می دادند یک انگیزه بالا را به بازیکنان ایران می دادند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51900
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه