مدیر تحقیقات و بازاریابی بهمن موتور:

گارانتی خودرو ون اینرودز ۲ سال یا 50 هزار کیلومتر است

مدیر تحقیقات و بازاریابی بهمن موتور از ارائه‌ی گارانتی ۲ ساله یا 50 هزار کیلومتر برای ون اینرودز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  محصول جدید گروه بهمن، ون اینرودز صبح امروز  (سه شنبه 3 اسفند 1400) رونمایی شد و مدیر تحقیقات و بازاریابی بهمن موتور در جریان این مراسم در خصوص خدمات پس از فروش ون اینرودز عنوان کرد: در تلاش هستیم تا تمامی شبکه های خدمات پس از فروش بهمن موتور در سراسر کشور قادر به انجام خدمات مربوط به این خودرو باشند و در حال حاضر در 61 شهر کشور نمایندگی های فعال وجود دارند.

نیما مومنی؛ مدیر بازاریابی و تحقیقات بهمن موتور در ادامه عنوان کرد: اقدامات لازم از جمله تامین قطعات و آموزش به نمایندگی های سراسر کشور به سرعت انجام می شود و مطمئنا تا قبل از تحویل خودرو به مشتریان اجرایی خواهد شد و نگرانی  از این بابت وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میهن صنعت در خصوص گارانتی این خودرو گفت: ون اینرودز تا دو سال 50 هزار کیلومتر گارانتی دارد در حالی که خودروهای مشابه با گارانتی 40 هزار کیلومتر به فروش می رسند. علی رغم این که این محصول از نوع باری است، 10 هزار کیلومتر بالاتر از حداقل قانونی برای آن گارانتی در نظر گرفته شده است.

مهندس مومنی افزود: امکان سرویس رایگان ون اینرودز تا 20 هزار کیلومتر در یک سال نیز فراهم شده است و مشتریان بعد از تحویل خودرو نگرانی بابت خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشند.

ون اینرودز سومین محصول جدید بهمن موتور است که در سال جاری رونمایی شد و دارای 105 اسب توان بوده و کابین آن دارای استحکام بسیار خوبی است. این محصول مجهز به دو ایربگ شده و از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی بسیار مناسب است

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=240057
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه