رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:

گازرسانی به روستاهای دور افتاده از خدمات ارزنده صنعت است

میهن صنعت : رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نیره پیروزبخت، امروز (دوشنبه ١٧ آبان ماه) با اشاره به تحولات صنعت نفت ایران در سه سال اخیر، گفت: صنعت نفت، صنعتی پیشرو در اقتصاد کشور است، این صنعت تاکنون خدمات بسیاری همچون گازرسانی به روستاهای دور افتاده کشور را در کارنامه خود دارد که البته مردم نیز به‎خوبی تلاش‌های این وزارتخانه را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنند.

وی به همکاری میان سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت نفت اشاره کرد و افزود: در ٢ سال اخیر سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت نفت تفاهم‌نامه‌های متعددی میان یکدیگر امضا کرده‌اند، از این رو به جرات می‌توان گفت که همکاری این سازمان با وزارت نفت در دولت تدبیر و امید بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: این سازمان در حوزه پایش بنزین و گازوئیل همکاری‌های خوبی با وزارت نفت دارد، البته گزارش کیفیت سوخت بارها در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، سازمان استاندارد کیفیت بنزین را به طور مداوم کنترل می کند.

وی عنوان کرد: کیفیت بنزین سال ٩٥ به هیچ عنوان با کیفیت بنزین سال‌های ٩٢ و ٩٣ قابل مقایسه نیست، اما باید فعالیت‌های بیشتری در این باره انجام دهیم، زیرا کشورهای اروپایی به سمت استفاده از بنزین یورو ٥ و یورو ٦ حرکت کرده‌اند و ما باید در این حوزه متحول شویم.

به گزارش شانا، پیروزبخت گفت: وزارت نفت هم اکنون به سمت بومی سازی در صنایع وابسته نفت در حرکت است، فعالیت‌های این وزارتخانه طی سه سال اخیر با گذشته قابل مقایسه نیست، کیفیت سوخت افزایش یافته و خدمت رسانی‌ها در عرصه‌های مختلف به‌ویژه گازرسانی بالا رفته است، مردم نیز به‎خوبی آن را در زندگی خود لمس می‌کنند، آینده روشنی برای صنعت نفت ترسیم می‌شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: صنعت نفت زمانی به کارشناسان خارجی متکی بود، اما امروز این صنعت بومی سازی شده با استفاده از ظرفیت‌های خارجی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، این همان تبلور نقش اقتصاد مقاومتی در این صنعت است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95430
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه