«میهن صنعت» گزارش می دهد:

گزارش تصویری از غرفه آمیکو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

گروه صنعتی آمیکو حضور پر قدرتی در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران داشت و با رونمایی از پیکاپ آرتیستون در روز اول نمایشگاه، طی سه روز گذشته میزبان بسیاری از علاقه مندان به خودرهای پیکاپ بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا علاقه مندان به حوزه خودرو پس از سه سال وقفه، مجددا دورهم جمع شوند و میزبان مردم و بازدیدکنندگان برای نمایش آخرین دست آوردهای خود باشند. گروه صنعتی آمیکو نیز در این نمایشگاه حضور پر قدرتی داشت و میزبان بسیاری از علاقه مندان به خودروهای پیکاپ بود.

غرفه آمیکو طی سه روز گذشته بازدید بسیار خوبی را تجربه کرد چرا که این شرکت خودروساز در روز اول نمایشگاه از جدیدترین محصول خود با نام پیکاپ آرتیستون رونمایی کرده بود.

بسیاری از علاقه مندان به خودروهای پیکاپ طی این سه روز برای بازدید از جدیدترین محصول گروه صنعتی آمیکو به غرفه این شرکت خودروسازی آمده و از نزدیک با این تازه وارد بازار خودروهای پیکاپ ایران آشنا شدند.

آرتیستون پیکاپ جدید ارس خودرو دارای موتور 2.4 توربو است و با قدرتی معادل 218 اسب بخار و 320 نیوتون متر گشتاور عرضه خواهند شد که این قدرت به کمک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته ارائه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244964
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه