توسط ایساکو

گسترده‌ترین عملیات امداد نوروزی ایران‌خودرو از 23 اسفند كلید می‌خورد

میهن صنعت : با تشكیل ستاد امداد نوروزی در شركت ایساكو، این طرح از 23 اسفند تا 17 فروردین 1392 در سراسر كشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، علی نمكین، مدیر عامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساكو ) با اعلام این خبر گفت: در طرح امداد نوروزی سال 92 بیش از 500 نمایندگی در سراسر كشور  با توجه به حجم سفرهای نوروزی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود.

 

وی در ادامه افزود: تعداد روزهای طرح، نسبت به سال گذشته 20% افزایش یافته و طولانی‌ترین طرح امداد نوروزی در طی سال‌های گذشته است.

او همچنین گفت: از دیگر ویژگی‌های برنامه جدید،‌ افزوده شدن حدود 250 فروشگاه مجاز به نمایندگی‌های كشیك است.

 

مدیر عامل ایساكو خاطر نشان كرد:‌ شبكه خدمات و امداد خودرو، به طور محسوس و نامحسوس بر كیفیت خدمات نمایندگی‌های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت.

 

 

نمكین در پایان،‌ برای هموطنان عزیز سالی شاد و پربار همراه با سلامتی آرزو كرد و گفت: خدمت‌گزاران مردم در شركت ایساكو و امدادخودرو تمام تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با آرامش خیال و آسودگی خاطر به هر كجای ایران زیبا كه خواستند سفر كنند و در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با مركز تماس گروه به شماره 096440 ارتباط برقرار كنند و اطمینان داشته باشند كه امدادگران و نمایندگان كشیك در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13579
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه