«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

گوشی های ارزان قیمت ال جی در راه بازار

ال جی الکترونیک قرار است که نسل جدید گوشی های مقرون به صرفه سری K را در بازار استرالیا عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ال جی الکترونیک قرار است که نسل جدید گوشی های مقرون به صرفه سری  K را در بازار استرالیا عرضه کند. این مدل ها شامل K61، K41S و K51S می شود و از قابلیت های آن ها می توان به دوربین چهارگانه و صفحه نمایشگر FHD+ FullVision اشاره کرد.

گوشی های هوشمند ال جی K61، K41S و K51S به ترتیب با قیمت 259، 429 و 329 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این نسخه های تازه وارد از قابلیت های گوشی های پریمیوم ال جی نظیر رزولوشن بالا دوربین اصلی مدل K61، چهار دوربین، صفحه نمایشگر بزرگتر از 6.5 اینچی و باتری یون لیتیومی 4,000 mAh بهره برده اند.

هر مدل گوشی مجهز به یک دوربین اصلی با رزولوشن بالا، لنز زاویه دید عریض، سنسور عمق و لنز ماکرو بوده و برای نخستین بار در سری K استفاده شده است. لنز اصلی 48 مگا پیکسلی در مدل K61 رزولوشن بالا تاکنون در گوشی های هوشمند ال جی دیده نشده است. به لطف فناوری Quad-Cell تصاویر در نور کم نیز با کیفیت و واضح هستند.

دوربین فوق عریض آن برای عکسبرداری با جزییات بیشتر تصویر ایده آل بوده و با کمک سنسور عمیق می توان تصاویر پرتره فوق العاده ای گرفت. امکان پشتیبانی از 8 حالت مختلف برای دوربین این گوشی های کره ای فراهم شده است و یکی دیگراز مزیت های قابل توجه مدل K61 صفحه نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی است.

باتری یون لیتیومی 4,000 mAh  امکان استفاده طولانی تر را در هر بار شارژ فراهم کرده است. گوشی های 2020 سری K از صفحه نمایشگر متناسب سینمایی با حاشیه های باریک تر از مدل قبلی بهره برده اند که تجربه بهتری از تماشای تصاویر و فیلم را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سری از گوشی های ال جی به منظور ذخیره سازی بیشتر با MicroSD عرضه می شوند.

تمامی گوشی های این سری در رنگ تیتانیومی عرضه می شود و امکان خرید رنگ آبی و سفید مدل K61، رنگ صورتی و آبی K51S و سفید و مشکی K41S نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196443
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه