میهن صنعت:

گوگل به دنبال تولید تبلت 8 اینچی جدید

میهن صنعت: منابع آگاه اعلام کرده‌اند که تبلت جدید شرکت گوگل موسوم به Nexus 8 مبتنی بر پلتفورم Bay Trail-T اینتل ساخته می‌شود که البته شرکت کوالکام همچنان درخواست‌های مشابه برای تولید پردازنده‌های موبایلی را دریافت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، درخواست بازار جهانی برای خرید دومین نسل از رایانه لوحی Nexus 7 روی محصولات مشابه موجود در بازار اثر گذاشته است و این طور که منابع آگاه تامین کننده قطعات الکترونیکی می‌گویند، گوگل قصد دارد در اواسط سال 2014 میلادی بر مدل 8 اینچی این رایانه لوحی تمرکز کند.

با توجه به اینکه بیشتر رایانه‌های لوحی 7 اینچی موجود در بازار با میانگین قیمت 166 دلار به فروش می‌رسند، دومین نسل از تبلت Nexus 7 گوگل که قیمت آن از 299 دلار شروع می‌شد با درخواست کم کاربران مواجه شد. به خصوص اینکه نخستین مدل از این محصول فروش بسیار بالایی داشت و 6 میلیون دستگاه از آن در بازار به فروش رفت.

منابع آگاه همچنین اعلام کرده‌اند که تبلت جدید شرکت گوگل موسوم به Nexus 8 مبتنی بر پلتفورم Bay Trail-T اینتل ساخته می‌شود، اما شرکت کوالکام همچنان درخواست‌های مشابه برای تولید پردازنده‌های موبایلی را دریافت می‌کند.

شرکت ایسوس که یکی از شرکای گوگل در مرکز تحقیق و توسعه این غول اینترنتی محسوب می‌شود، هم‌اکنون بهترین شانس را برای تولید مدل بعدی رایانه لوحی گوگل دارد.

به نقل از فارس با توجه به اینکه ایسوس هم‌اکنون روابط و همکاری‌های نزدیکی با شرکت گوگل برقرار کرده است و در فرآیند طراحی و تامین قطعات مورد نیاز هم نقش به‌سزایی دارد، شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی و لنوو احتمال کمی وجود دارد که شرکت‌های یاد شده مدل بعدی تبلت گوگل را تولید کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=39301
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه