«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

یخچالی که همه چیز را در زمان یک دقیقه منجمد می کند+تصاویر

به تازگی یکی از شرکت تجاری ساخت یخچال، محصول کوچک قابل حملی را تولید کرده که به توانایی منحصر به فردی مجهز شده است. این یخچال کوچک قابل حمل تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد تا هر چیزی که در داخلش قرار می گیرد را به صورت یخ زده تحویل دهد!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به تازگی یکی از شرکت تجاری ساخت یخچال، محصول کوچک قابل حملی را تولید کرده که به توانایی منحصر به فردی مجهز شده است. این یخچال کوچک قابل حمل تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد تا هر چیزی که در داخلش قرار می گیرد را به صورت یخ زده تحویل دهد!!

کمپانی Blue Quench سازنده این به اصطلاح دستگاه انجماد فوری بوده و نام آن را Qooler گذاشته است. هدف از ساخت این یخچال کوچک آن است که اگر در روزهای گرم سال قصد مسافرت دارید دیگر نگران نوشیدنی های خنک و یا محصولاتی که نیاز به سرما دارند نباشید. این یخچال نوشیدنی های شمارا به سرعت خنک کرده و این امکان را به شما می دهد تا ظرف کمتر از یک دقیقه یک نوشیدنی کاملا سرد داشته باشید.

اما فرایند یخ زدگی محتویات داخل Qooler خیلی هم پیچیده نیست. ابتکار طراح این یخچال کوچک آنجا بوده که به کمک یک موتور چرخنده، قوطی‌ها و بطری‌ها را با سرعت ۵۰۰ دور در دقیقه می‌چرخاند و آنها را در معرض هوای بسیار سرد قرار می‌دهد. همین امر موجب می‌شود تا روند یخ زدن مایعات موجود در بطری‌ها و قوطی‌ها تسریع شود و فرد بتواند آنها را با لذت بیشتری مصرف کند.

در ابتدای راه است و اگر می خواهید این یخچال کوچک عملکرد خوبی در سفر برای شما داشته باشد باید همواره حدود ۵.۴ کیلوگرم یخ را به عنوان کیسه های یخی همراه خود داشته باشید چراکه نوع فعالیت و ایجاد سرمایش این یخچال به کمک همان یخ ها صورت می گیرد.

Qooler ظرف یک ماه آینده با بازار جهانی معرفی و عرضه خواهد شد. بر اساس این گزارش قیمت حدودی آن ۷۴۹ دلار است. این محصول منحصر به فرد قابلیت کار کردن با برق و باتری را نیز دارد.

منبع : ال کا ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175158
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه