«میهن صنعت» گزارش می دهد:

یکی از مشکلات بخش خصوصی برخوردهای سلیقگی و بعضا جهت دار برخی از دستگاههای نظارتی است

یکی از مشکلاتی که همواره بر سر راه بخش خصوصی بوده است، برخوردهای سلیقگی و بعضا جهت دار است. متاسفانه اخیرا خبری مبنی بر بسته شدن شوروم یکی از شرکت های معتبر در حوزه خودرو منتشر شده است. این در حالی است که بررسی های اولیه حاکی از دخالت و نفوذ برخی از افراد حقیقی و حقوقی در دستگاه های نظارتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکی از مشکلاتی که همواره بر سر راه بخش خصوصی بوده است، برخوردهای سلیقگی و بعضا جهت دار است. متاسفانه اخیرا خبری مبنی بر بسته شدن شوروم یکی از شرکت های معتبر در حوزه خودرو منتشر شده است. این در حالی است که بررسی های اولیه حاکی از دخالت و نفوذ برخی از افراد حقیقی و حقوقی در دستگاه های نظارتی دارد.

میلاد علینقی، مدیرعامل هلدینگ داتیس در همین خصوص می گوید: یکی از مشکلات اساسی موجود بر سر راه فعالیت بخش خصوصی موازی کاری و رفتارهای سلیقگی دستگاه های اجرایی و نظارتی است.
وی با بیان اینکه مجلس، دولت و قوه قضائیه در شرایط کنونی بایستی هوشمندانه تر رفتار کنند، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم نظارت بر عملکرد دستگاه های مختلف، شاهد خودتحریمی و رفتارهای مغرضانه ای هستیم که چندین برابر تحریم های خارجی بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشته است.
علینقی با اشاره به بسته شدن شوروم شرکت داتیس خودرو، تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان از آن دارد که این اتفاق در جهت زمین زدن بخش خصوصی پاک و سالم است
وی افزود: تحقیقات ما نشان می دهد که برخی از افراد با اعمال نفوذ و سلیقه در دادسرای ناحیه ۲ به دنبال ایجاد مشکل بر سر راه شرکت داتیس خودرو هستند.
مدیرعامل هلدینگ داتیس با بیان اینکه رفتار دادسرای ناحیه ۲ محل سوال و ابهام است، افزود: انتظار ما از دستگاه قوه قضائیه که همواره منصفانه و عادلانه رفتار کرده این است که بر عملکرد مدیران این دادسرا ورود کند تا ابعاد پشت پرده این موضوع آشکار گردد
وی ضمن تاکید بر اینکه فعالیت داتیس خودرو، کاملا طبق قانون و با مجوزهای رسمی است، گفت: این شرکت جز معدود شرکت هایی بود که در موضوع ثبت سفارش های غیرقانونی هیچگاه خلاف قانون عمل نکرد چرا که اساس این شرکت فعالیت سالم اقتصادی است
علینقی در انتها ضمن انتقاد از برخی دستگاه های اجرایی و نظارتی مجددا تصریح کرد: ما نسبت به رفتار دادسرای ناحیه ۲ تهران سوال جدی داریم و از دستگاه قوه قضائیه خواستار رسیدگی به این موضوع می باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169016
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه