میهن صنعت :

یک میلیون پوند خسارت بیمه به مستر بین

میهن صنعت : شرکت بیمه خودرو در انگلستان نزدیک به یک میلیون پوند به خودروی آسیب دیده مستر بین، هنرپیشه معروف نقش های کمدی خسارت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، خودروی سوپرلوکس روان اتکینسن خالق نقش مستر بین یک مل لارن F1 است که به خاطر تصادف، 910 هزار پوند حق بیمه به آن تعلق گرفته است. البته تصادف این خودرو در سال 2011 اتفاق افتاده و مستر بین از  از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی هم شده است.

البته دلیل این زمان طولانی برای مشخص شدن  رقم بیمه  این است که حداقل یک سال زمان صرف شده تا این خودرو توسط تکنسین های متخصص تعمیر شود. بعد از آن که تعمیرات انجام شد، صورت حساب تعمیر 910 هزار پوند ذکر شده که شرکت بیمه باید آن را بپردازد.

جالب این جا است که مستر بین این خودرو را در سال 1997 با قیمت 640 هزار دلار خریداری کرده است. قیمت کنونی یک مک لارن F1 حدود 3.5 میلیون پوند است. از این خودرو فقط 64 دستگاه تولید شده است.

910 هزار پوند بالاترین رقم خسارتی است که تاکنون در زمینه بیمه خودرو در بریتانیا به ثبت رسیده است. مقام دوم بالاترین رقم بیمه خودرو در بریتانیا حتی یک سوم این مبلغ هم نیست. اتکینسن  قبل از بروز تصادف سرعت خود را به 240 مایل بر ساعت (معادل 380 کیلومتر بر ساعت) رسانده بوده است اما چون بخشی از جاده لغزنده بود، کنترل خودرو را از دست داد و با یک درخت برخورد کرد. موتور 6.1 لیتری این خودرو از بدنه جدا و به 20 متر دورتر از خودرو  پرتاب شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11316
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه