میهن صنعت:

۱۳ تا ۱۷ آذر به بوستان گفتگو بروید، موتورهای برقی را ببینید و تست کنید

میهن صنعت: در نمایشگاهی که از 13 تا 17 آبانماه در بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود، موتورهای برقی رونمایی می‌شوند. در این نمایشگاه امکان تست رایگان موتورهای برقی برای شهروندان تهرانی و افرادی که علاقه مند به خرید این موتورها هستند، فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا، حشمت‌الله بسطامی، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا در این باره گفت: موتورهای برقی از پنجشنبه این هفته یعنی 13 آذر به مدت 5 روز در مرکز همایش‌های دایمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو رونمایی می‌شوند. همه تولید کنندگان و شرکت هایی که موتورهای آنها برای استفاده در تهران تایید شده در اینجا حضور دارند و تست این موتورها هم برای همه رایگان است.

به گفته او در برنامه پنج روزه رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی سایر وسایل حمل و نقل پاک مثل دوچرخه های برقی هم عرضه می‌شود. چنانکه بسطامی می گوید علاقه مندان تست و بازدید از موتورهای برقی می توانند در زمان اجرای طرح روزنمایی از ساعت 2 بعد از ظهر تا 9 شب به مرکز همایش های دایمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو مراجعه کنند. در این برنامه تعدادی از هنرمندان و چهره های مردمی هم حضور خواهند داشت.

بسطامی گفت: افرادی که می خواهند برای ثبت نام موتورهای برقی اقدام کنند می توانند در حاشیه برنامه تست و رونمایی موتورهای برقی در غرفه شرکت لیزینگ شهر ثبت نام مقدماتی را انجام دهند.

این نخستین بار است که موتورهای برقی در تهران برای استفاده و تست عمومی رونمایی می‌شوند. جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی یا به اصطلاح موتورهای بی باک یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار برای کاهش آلودگی هوای تهران است.

موتورسیکلت‌های بنزینی بسته به میزان فرسودگی و کیفیتشان می‌توانند تا هشت برابر یک خودروی عادی آلاینده تولید کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63077
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه