ادامه روند استانداردسازی نمایندگیهای لاماری
سومین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری در تهران استانداردسازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روند استاندارد سازی نمایندگیهای آرین پارس موتور ادامه دارد و اکنون آرتان موتور آریایی را باید سومین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری استانداردسازی شده لاماری نامید.
بر اساس قوانین و ضوابط آرین پارس موتور تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور از زمان آغاز فعالیت خود ملزم به ارائه خدمات پس از فروش در کنار خدمات فروش به مشتریان این برند هستند و در حال حاضر براساس سیاستهای تعیین شده از سوی این شرکت تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور میبایست در فضایی استاندارد که از سوی شرکت مادر تعیین شده است خدمات خود را به خریداران محصولات لاماری ارایه دهند.
این استانداردسازی در راستای ارایه خدمات منحصر به فرد و در شان خریداران خودرو لاماری و شرکت آرین پارس موتور تعیین شده است تا خریداران در کنار تجربه خرید یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت از خدمات پس از فروش با کیفیت بالا نیز بهرهمند باشند.