برای 14امین سال متوالی؛

چرا ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو را دریافت کرد؟

ایساکو موفق شد برای 14امین سال متوالی به جایگاه نخست خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ایساکو موفق شد برای 14امین سال متوالی به جایگاه نخست خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کند.اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که گونه ایران خودرو توانسته این مسیر صدر نشینی را طی کند؟

ساختار كلي امتياز دهي ISQI براي رتبه بندی به شرکت ها براساس چهار شاخص هزینه خدمات، سرعت خدمات، کیفیت خدمات و نتایج عملکرد انجام می شود که ایساکو موفق شده تا امتیاز 86.7 را کسب کند.

ماشاالله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در خصوص چگونگی کسب این رتبه توسط ایساکو عنوان کرد:هزینه خدمات یکی از شاخص های موثر بر امتیاز نهایی شرکت های خدمات پس از فروش است که شامل تدوین جدول زمان و نرخ استاندارد، تدوین جدول قطعات یدکی، نظارت بر برآورد هزینه های مشتریان و برآورد و تامین بودجه پرداخت خسارات خواب خودرو می شود.

وردینی در ادامه گفت: سرعت خدمات یکی دیگر از این فاکتورها است که در آن شاخص های توسعه شبکه های تعمیرگاهی، رسیدگی به شکایات، قطعات یدکی و ..تاثیرگذار است.

یکی از ویژگی های مثبت این دوره نسبت به دورهای پیشین، کاهش مدت زمان خواب خودروها است.

براساس اعلام مدیرعامل ایساکو؛ امكان استفاده از خودروی جايگزين در مدت زمان تعميرات بيش از پيش برای مشتريان فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=265399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه