«میهن صنعت» گزارش می دهد:

استقبال خوب مردم از لاماری ایما در نمایشگاه خودرو تهران + تصاویر

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد. حضور بازدید کنندگان در غرفه آرین موتور نشان می دهد که استقبال خوبی خودرو لاماری ایما شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، غرفه شرکت آرین موتور با حضور لاماری رنگ و بوی جذاب تری به خود گرفته و ازدحام جمعیت دور خودرو لاماری نشان می دهد که این تازه وارد بازار خودرو ایران مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد و آنطور که انتظار می رفت جمعیت خوبی در روز اول برگزاری این نمایشگاه به شهر آفتاب آمده اند. حضور بازدیدکندگان در غرفه آرین موتور نشان می دهد که خودرو لاماری آنطور که پیش بینی هم می شد مورد توجه مردم قرار گرفته و احتمالا این کراس اوور جدید بازار خودرو ایران بتواند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

پیش فروش خودرو لاماری از صبح امروز آغاز شده و بر اساس اعلام این شرکت شرایط فروش این محصول به شرح ذیل است :

شرایط ثبت نام خودرو لاماری ایما

  • دارا بودن گواهینامه برای ثبت نام کنندگان الزامی است.
  • هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.
  • تنها افرادی می توانند در این طرح فروش شرکت کنند که دارای حداقل سن قانونی 18 سال باشند.
  • مشتریان نباید پلاک فعال داشته باشند.

خودرو لاماری ایما که به تازگی توسط شرکت آرین پارس موتور معرفی شده یک کراس اوور پنج نفره بوده که از طراحی ظاهری بسیار خوبی بهره برده است.

لاماری ایما از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می برد. این پیشرانه ساخت شریک چینی میتسوبیشی چین بوده و تفاوت هایی با سایر موتورهای 1.5 لیتری در ایران دارد. موتور 1.5 لیتری لاماری دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بوده و قدرتمندترین پیشرانه 1.5 لیتری در ایران است. این پیشرانه قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور بوده که کاملا برای یک کراس اوور 1550 کیلوگرمی مناسب است.

نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. لاماری ایما کراس اووری سایز متوسط و شهری بوده که به لطف فاصله 195 میلی متری از سطح زمین می توان با آن تا حد کمی در مسیرهای بیراهه سبک نیز تردد داشت. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4565، 1860 و 1690 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2715 میلی متر است. ابعاد جمع و جور این خودرو آن را برای استفاده در فضاهای شهری مناسب کرده است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و میانگین مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر سیکل ترکیبی حدود 7.5 لیتر اعلام شده است. لاماری ایما یکی از ایمن ترین کراس اوورهای چینی در بازار ایران بوده که موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین با امتیاز 89.3 شده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از صبح امروز به صورت رسمی آغاز شده و تا روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از محصولات جدید خودروسازان که در روز گذشته رونمایی شد، می توانند طی این چهار روز از ساعت ۱۱ الی ۱۸ عصر در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244663
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه