بهترین برند روتس بلوئرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این وسیله در واقع به بلوئر هوادهی نیز معروف است و کاربردهای متنوعی دارد از جمله در پرورش آبزیان، تولید کاغذ، تصفیه آب، صنعت تولید مواد خوراکی، آب و فاضلاب، تولید مصالح ساخت و ساز و … . هوا به وسیله فیلتر آن، به داخل دستگاه کشیده می شود و بعد از فشرده سازی هوا، به بیرون هدایت می شود. برای خرید روتس بلوئر با کیفیت به سایت رادوکو مراجعه نمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

معرفی روتس بلوئرهای تراندین

روتس بلوئر تراندین برای دمیدن و مکش مورد استفاده قرار می گیرد و به قدری باکیفیت است که احتیاجی به روانکاری ندارد. فقط قسمت های دنده سنکرون و یاتاقان شفت، روانکاری احتیاج دارند. در تولید تراندین، سی ان سی کامپیوتری به کار گرفته شده که دقت زیادی دارد. درون این روتس بلوئرها، دو عدد روتور به کار رفته که وقتی این دو برعکس هم به گردش در می آیند، فشار هوا ایجاد می شود. این متغیر بودن حجم هوا، باعث خارج شدن سیال با فشار زیاد می شود.

جنس این قطعه چدنی است که استحکام زیادی دارد. برای جلوگیری از اصطکاک یاتاقان هایی که در این قطعه نصب شده اند، روتورها نیز بر روی یاتاقان ها قرار می گیرند. اگر متعلقات را در بخش بالایی و پایینی این وسیله نصب کنند، به آن افقی می گویند. همچنین اگر متعلقات را در اطراف دستگاه نصب کنند، به آن عمودی گفته می شود.

 

این دو روش برای آسان نصب شدن دستگاه انجام می گیرد و ارتباطی به چیستی و میزان سیالی که وارد و خارج می شود ندارد. با در نظر گرفتن میزان فشار لازم، الکتروموتورها با توان های مختلف از ۱.۱ کیلووات تا ۱۶۰ کیلووات، همراه گردش هزار و پانصد به بلوئرها کوپل خواهند شد. این نوع روتس بلوئر در وضعیت دمیدن تا ۶۰۰ میلی بار و در وضعیت مکیدن فشاری از ۱۰۰- تا ۴۵۰- را مهیا می کند.

تراندین ها دارای مزایای زیادی هستند از جمله پاک بودن هوایی که خارج می شود، قابلیت مکش و دمندگی، دسترسی به دو وضعیت دو لوب و سه لوب، خشکی هوایی که خارج می شود و داشتن قیمت به صرفه. روتس بلوئر مذکور، کارکردهای مختلفی دارد مانند منتقل کردن گاز، استفاده در صنایع نساجی، استفاده در معادن، استفاده در صنایع نفت و گاز، مهیا کردن هوای استخر فاضلاب و استفاده در پرورش آبزیان.

روتس بلوئر تراندین

روتس بلوئر پدروگیل چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

این نوع روتس بلوئر باکیفیت دارای دو روتور سه پره می باشد. این قطعه ساخت شرکت پدروگیل اسپانیا می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت پدروگیل با تولید پمپ های جابه‌جایی مثبت با استفاده از بهترین متخصصان، طرفداران زیادی دارد.

نصب کردن، نگهداری و تعمیر روتس بلوئر پدروگیل بسیار راحت است. صدای این دستگاه زیاد نبوده و با استفاده از فناوری های جدید، صدای آن را کم کرده اند. این روتس بلوئر تنها به شکل سه فاز ساخته می شود. عایق بندی کابینت روتس بلوئر پدروگیل، مناسب است و امکان دسترسی آسان به بخش های مختلف آن را فراهم می کند.

این روتس بلوئر، دارای دو عدد روتور متقارن می باشد. این دو برعکس هم دیگر به گردش در می آیند و باعث ایجاد مکش در یک جهت و دمیدن از جهت دیگر می شوند. این روتس بلوئر توانایی ایجاد فشار هزار میلی بار در دمیدن و ایجاد فشار منفی صد تا منفی چهارصد و پنجاه را در مکیدن دارد. توان تولیدی پدروگیل، از یک متر مکعب بر دقیقه تا توان صد و پنجاه و یک متر مکعب بر دقیقه است. این توان در مقایسه با نوع تایوانی بیش تر می باشد. همچنین این روتس بلوئر در برابر نوع آلمانی و ایتالیایی، قیمت به صرفه تری دارد.

در هر دو جهت این روتس بلوئر، دو عدد گیربکس وجود دارد که درون آن چرخ دنده هایی قرار داده شده است. درون پوسته دمنده این وسیله، دو عدد روتور سه لوب وجود دارد که به وسیله یک عدد شافت و توسط گیربکس هایی در دو سمت بلوئر، روتورهای سه لوب به گردش درآمده و هوا را از جهتی می مکد و با تولید فشاری بالا از جهت دیگر می دمد.

روتس بلوئر پدروگیل

کاربردها و مزایای روتس بلوئر پدروگیل

این روتس بلوئرها دارای کاربردهای گوناگونی هستند مانند استفاده در صنعت پرورش آبزیان و شیلات، صنعت گاز و نفت، صنعت تولید اسید، استفاده در ماشین آلات کارخانه ها، منتقل کردن مواد پودری در فاصله های متعدد با استفاده از مکیدن و دمیدن هوا، به عنوان خشک کننده در شرکت های تولید کاغذ، بافندگی و … .

با استفاده از این روتس بلوئرها در استخرهای پرورش ماهی، می توانید رشد آبزیان را بیش تر نمایید. این دستگاه با افزایش اکسیژن آب استخر و از بین بردن گازهای سمی، کارایی را افزایش می دهد. علاوه بر آن روتس بلوئرها، حجم مواد زیان آوری مانند سولفید هیدروژن را کم می کنند.

علاوه بر آن استفاده از این نوع دستگاه مزایایی دارد مانند کیفیت بالا، بازده بیش تر و دوامی بالا نسبت به قیمتی مناسب، طرحی مناسب برای استفاده در وضعیت های دشوار، راحتی نگه داشتن و تعمیر، دسترسی راحت به همه قطعه ها، صدای کم و ایجاد فشار بدون نیاز به روغن.

 

 

استفاده از روتس بلوئر چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مزیت های آن ها، نیروی بیش تر در مقابل سایر بلوئر ها است. برای مثال ساید چنل ها باید به دور از هرگونه آلودگی و تمیز نگهداری شوند در غیر این صورت، دچار آسیب می شوند. اما روتس بلوئر، در این موارد دقت زیادی لازم ندارد. از دیگر مزایای آن ها انعطاف پذیری بیش تر می باشد. دستگاه هایی که از نوع جابه‌جایی مثبت هستند، در مقابل گریز از مرکزها، انعطاف پذیرتر هستند.

برای مثال نوع گریز از مرکز امکان تحمل مایع در جریان گاز را نخواهد داشت؛ ولی نوع جابه‌جایی مثبت، برای تزریق مایعات نیز استفاده می شود. از دیگر مزایای آن ها، هزینه کم نگهداری و تعمیر آن ها است. این دستگاه ها احتیاجی به گاز تمیزکننده ندارند که باعث کم شدن هزینه های شما می شود. به این ترتیب در وقت و هزینه خود می توانید صرفه جویی نمایید. علاوه بر آن تعمیر کردن این نوع دستگاه ها، بسیار راحت تر می باشد و معمولا احتیاجی به امکانات پیشرفته و تکنسین های ماهر ندارید.

علاوه بر موارد گفته شده، این دستگاه کارکردهای فراوانی دارد از جمله در صنایع شیمیایی، هوادهی در فاضلاب ها، در لبنیات مثل دوشیدن شیر به صورت اتوماتیک، کارهای زیست محیطی و پاکسازی فاضلاب، سیمان و آهک و تولید سیال و منتقل کردن، در صنعت رزین و پلاستیک، اصلاح کردن خاک، وکیوم کردن مواد، آسیاب کردن و پختن، در حمل و نقل، خالی کردن و هوادهی تریلر، پرورش ماهی ها و غیره.

جمع بندی

همانطور که گفته شد روتس بلوئرها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند و نسبت به کارکردشان قیمت مناسبی دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید آن را از فروشگاهی معتبر و با سابقه تهیه نمایید. سایت ما با داشتن سابقه ای طولانی، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. سایت رادوکو دارای محصولات متنوعی است که می توانید همه محصولات خود را از یک سایت و با هزینه ای مناسب خریداری نمایید.

منبع: مرجع تخصصی انواع مدل های روتس بلوئر

انتهای رپرتاژ آگهی/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=262398
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه