میهن صنعت:

آمادگی برپایی نمایشگاه کتاب با تمام ظرفیت/ورود کتاب‌ها به نمایشگاه کتاب امسال با دقت بیشتری انجام می‌شود

میهن صنعت: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایشگاه کتاب امسال به لحاظ کمی و کیفی بسیار پربارتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب سرمایه گذاری مهمی در حوزه فرهنگ و توسعه زیربنای کشور است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: اعضا شورای شهر و مجموعه مدیران شهری در تلاش هستند امسال نیز نظیر سال‌های گذشته کلیه اقدامات برای برپایی به نحو مطلوب این نمایشگاه از جمله تمهیدات لازم در دستگاه‌های مرتبط نظیر حمل و نقل، ایمنی، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی انجام شود.
 
وی افزود: تاکنون 2 جلسه با وزیر ارشاد ، مدیران شهری و نمایندگان کمیسیون فرهنگی در راستای برگزاری به نحو احسن این نمایشگاه برگزار شده و در تلاش هستیم نمایشگاه امسال به لحاظ کمی و کیفی بهتر از سال های گذشته برگزار شود.
 
به نقل از باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین ناصحی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که درخواست می‌کنیم از وزارت ارشاد امسال بیش از گذشته به آن توجه کنند این است که دقت کنند کتاب‌هایی که نمایشگاه وارد می‌شوند کتاب‌های مسموم و منحرف نباشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=46649
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه