«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

آمیکو آسنا اتوماتیک در سه رنگ بندی عرضه می شود

آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک در سال 1400 رونمایی شد که در حال حاضر به عنوان تنها پیکاپ صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک در بازار ایران شناخته می شود و با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها، آسنا اتوماتیک در سه رنگ بندی عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک در سال 1400 رونمایی شد که در حال حاضر به عنوان تنها پیکاپ صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک در بازار ایران شناخته می شود و با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها، آسنا اتوماتیک در سه رنگ بندی عرضه می شود.

آمیکو از عرضه آسنا اتوماتیک در سه رنگ بندی قرمز آبی و مشکی و به صورت limited edition خبر داده است که در واقع به تمامی سلیقه ها اهمیت داده و می تواند برای اکثر مشتریان جالب توجه باشد.

آمیکو آسنا اتوماتیک در سه رنگ بندی عرضه می شود

این خودروساز ایرانی علاوه بر توجه به ویژگی های ظاهری در بخش فنی نیز نهایت سعی خود را کرده و این مدل را به یک پیشرانه توربوشارژر 2.4 لیتری ساخت میتسوبیشی مجهز کرده که قادر به تولید 214 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. در نتیجه می توان گفت که آسنا توربوشارژ قدرتمندترین پیکاپ صفر کیلومتر حال حاضر بازار ایران است.

نیروی تولیدی پیشرانه این خودرو توسط یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته ساخت پانچ به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ منتقل می شود و منجر شده تا عملکرد خوبی در جاده و شهر و شیب های طولانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اولین آسنا اتوماتیک تولید شده به شیر بچه‌ ایرانی رسید +ویدیو

جالب است بدانید که  امیرعلی اکبری؛ قهرمان مسابقات MMA جهان مشتری اولین نسخه از این پیکاپ قدرتمند است و این خودرو با چهره جدید و تجهیزات خود می تواند نظر بسیاری از علاقه مندان به این حوزه را جلب کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=241386
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه